Прихильники

23.07.13

Відсвяткувала)))

Відсвяткувала вчора свій черговий День народження :)


Від своїх сестричок-Іринки та Алінки-отримала такі вітальні листівки:



А ще Алінка подарувала мені такого"королівського"блокнота:




Також стало приємною несподіванкою те,що напередодні мого свята моя листівка потрапила в ТОП кращих робіт в блозі"Art Club UA" і ,крім цього,також я виграла в них подарунок!)))
Дуже приємно!Дякую!

Ну,а тепер надійшов час зробити й мені подарунок)))
Дівчаткам,які виявили бажання отримати від мене дощечку,я присвоїла номерки))))-
1-Оля, 2-Алінка, 3-Іванка, 4-Галина, 5-Лариса...Мій "рендом" Богданка,не знаючи що й до чого)))), назвала число 4....Тому,подарунок отримає Галина Дудар!!!!Вітаю!
Хочу ще повідомити,що я вирішила подарувати Галині дві дощечки-і яблучко,і грушечку,щоб не розлучати їх))))
Галино,напишіть мені свою адресу на  pre.milada@yandex.ru

Ось і всі новини на сьогодні...У нас дуже холодно й іде дощ:(

15 коментарів:

  1. Але ж ти гарна! А фон який цікавий! ;)
    Вітаю тебе зі святом, з топом і призом, а Галину - з виграшем! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой,така вже гарна!)))))
      А фон-то Бодіна "фан-стіна")))
      Дякую за вітання,Алінко!

      Видалити
  2. ВІТАЮ!!!! Бажаю, щоб ти не сумувала ніколи і щоб феї весь час приносили подаруночки!
    Вітання переможниці!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Валюшо!
      ...а феї цього року були щедрими:)

      Видалити
  3. Людочка,вітаю тебе!!!бажаю тобі нескінченого творчого натхнення і всього найкращого!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Людочко, щиро вітаю!!! Хай здійснюються всі Твоїмрії,бажання, плани, задумки!

    ВідповістиВидалити
  5. Ой, Людо! очам не вірю. Ці дощечки мої! Дякую!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так-так,дощечки тепер будуть вашими;-)

      Видалити
  6. вітаю!!! мої найкращі побажання в день народження!

    ВідповістиВидалити
  7. Людочка, от всего сердца поздравляю тебя с 18-летием :) Пусть каждый день, каждый час твоей жизни приносит тебе радость! Пусть каждый день рождения станет еще одним поводом вспомнить, что ты молода, привлекательна и полна сил! Любви, мира, удачи!

    ВідповістиВидалити
  8. Людмило, пирйми і мої вітання з усім, що відбулося! Гарно відсвяткувала! То ви теж "кіп-калмите"?:))) Ах, гладіолуси, мені сьогодні теж подарували букетик, краса!!! Дощечки потрапили в надійні руки, і це ти гарно придумала - не розлучати:)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...