Прихильники

01.07.13

Подарую!

У мене з'явились дві такі літні кухонні дощечки з ромашками й бедриками-відправлю їх в Галерею Бедриків))) до Алінки


Я тут подумала:у мене скоро буде День народження)))),тому,я би хотіла в честь такого свята зробити подарунок комусь із своїх читачів.
Отже,хто забажає отримати від мене  в подарунок одну з цих двох дощечок(на вибір),залиште під цим повідомленням свої коментарі(тільки для моїх ПЧ)
Розіграш ,якщо будуть бажаючі,(ггг!!!)я проведу в свій День народження-22 липня!

8 коментарів:

  1. Привіт, гарне поповнення галереї! А ти будеш дарувати подарунки в свій день народення - тобто робити все навпаки?:)) Прикольно. Вибираю грушечку:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну...від подарунків на свою адресу(і поштову-також) я теж не відмовлятимусь))))

      Видалити
  2. а я яблучко! :)
    Прикольні дощечки! Дякую за участь у веселій галереї ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Супер!!!Такі красиві дощечки!!!
    Я б від яблучка не відмовилась))))

    ВідповістиВидалити
  4. Краса!!! Людочко, я б теж не відмовилась від таких шедеврів))) Зараз особливо хочеться яблук ( особливо, коли на них ромашки цвітуть)!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...