Прихильники

27.05.13

...голова йде обертом!

Дівчата,як мене вже довго не було в блозі!...
Але,це не через те,що мені буцім-то нема часу-просто голова забита зовсім іншим....у нас в суботу-випускний:) ,моя донька закінчує школу:)
...роздумуючи на тему:"що чекає на мою дитину в майбутньому?",створилась ось така листівочка:

Листівка зробилась просто так,але в ній закладений  певний зміст:)
Розмір листівки 10х10 см
пс:поки мене  тут не було,від мене повтікали "постійні читачі"-трошки прикро,звичайно,але....це їхні проблеми;-)
Всім бажаю гарного настрою!
Дякую,що заходите в гості!

16 коментарів:

  1. А я вже думаю, де ж ти пропала :) Вітаю з такою серйозною подією! А класно, якби у дітей все так було, як нам мріється.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та я й не пропадала-просто якось не до творчості,голова забита іншими думками:)
      Звичайно,було б класно якби наші мрії збувались;-)

      Видалити
  2. В тебе хоч листівка створилася. В мене корзина пухне від "довгостроїів" - нічого не хочеться робити.
    Бажаю вам здійснення усіх мрій!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сама дивуюсь-якось відволіклась на листівку,а то все -про одне й те ж))))
      У мене,до речі,теж вже назбиралась купка недоробок....

      Видалити
  3. Милая открыточка. А о ПЧ не беспокойся. Будут новые и больше!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,я й не переймаюсь-нащо тих ціла толпа ))))прихильників,адже спілкуються лише одиниці

      Видалити
  4. Чудова листівочка!!!
    І вітаю Вас з серйозним кроком у доросле життя!!!

    А про ПЧ і дійсно не варто перейматись,тут головне не кількість а "якість")))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой,щось так лякає оте"доросле життя"...

      Видалити
  5. Вітаю із такою серйозною подією! Так швидко ростуть дітки) Хай все пройде легко, невимушено, і залишить гарні спогади! Ну і, звичайно, здійснення мрій!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую!
      Я,мабуть,більше переживаю за все це,ніж сама випускниця:) Але ж мами-вони такі....

      Видалити
  6. Чудова листівка для прекрасноі подіі)))
    Здійснення найзаповітниших мрій у новому дорослому житті!

    ВідповістиВидалити
  7. Ще трошки залишилося до суботи, а там... ЗНО, ВУЗи і т.д. і т.п. :) Але ж через все це мусимо пройти!
    Листівка така маленька і дуже мила! Нехай наші мрії здійсняться! ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой,чим ближче,тим лячніше...чомусь...
      Дуже хочу,щоб мрії збулись-і мої,і Бодіні,і ваші;-)

      Видалити
  8. Людочка, бачу тут багато хто пропадав і в кожного свої "інші справи" ))
    Вітаю з донечкою випускницею!!! Бажаю щоб наступний етап в її житті був легким, цікавим і нехай всі мрії і плани збудуться ;)
    листівочка чудова!! видно що мама вклали всю душу і серце )) все в вас вийде дівчатка ;)
    а куди вступати надумали?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Оксанко!
      Не хочу забігати наперед-поки є не один варіант:)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...