Прихильники

08.04.13

Білки для Бєлки:)

У мене -чергове панно(щось я вже захопилась надто),але ,на цей раз,для себе зробила))))


 Дуже довга була історія(не зовсім приємна) зі створення цієї картинки,але,на мій превеликий подив,робота вийшла вдала)))) й мені дуже подобається!Я вже її почепила на стіну й любуюсь )))
До речі,ви звернули увагу на обрамлення картинки?Це мій перший експеримент зі шпатлівкою))))По-моєму,результат непоганий?;-)
пс:сьогодні в нас світить сонечко,а це не може не радувати;-)

8 коментарів:

  1. Людмилка, я твоїми білками зачарована! Дуже класна робота!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Людмилко,мені самій ці білки так подобаються!:)

      Видалити
  2. Я ще про ягоди не написала)))), а тут вже білочки скачуть!
    Гарне панно (хіба може бути інакше?) А обрамлення, наче імітація дерева позолоченого ;)
    Що то за історія з панно? Давай, розказуй!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Весна-на білок потягло(чи-на Бєлку)ггг!!!!
      Ай,то така історія-ти її знаєш;-)-мала робити панно з іншим малюнком для однієї людини,а воно не вийшло...а я ту невдалу картинку хотіла віддерти ,а вона намертво причепилась до заготовки,бо була вже полакована....помізкувавши,я вирішила:не пропадати ж добру(тобото,заготовці)?Тому вирішила все переробити/перефарбувати й зробити панно для себе)))

      Видалити
  3. які красиві білочки, немов живі!!!!З обрамленням вийшло теж класно !!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Ірино!Рамочка мені теж подобається-вперше робила щось подібне,але результатом задоволена:)

      Видалити
  4. Гарнюні білочки-лісовички )Головне, що для себе, і що подобається! Край дуже вдалий вийшов :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую.Край мені теж особливо подобається-вживу має гарніший вигляд:)
      Так,робила спеціально для себе-чомусь в цих білок одразу закохалась))))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...