Прихильники

07.04.13

Хочу літа!

Саме так-хочу літа!Всі чекають весну,яка в цьому році щось забарилась:),а я чекаю,коли вже прийде літо!
Чесно кажучи,ніколи не любила  цього міжсезоння-ні весни,ні осені.Мені давай або літо,або зиму!)))
Люблю літо,бо в цю пору року завжди тепло,бо влітку в мене день народження:),бо в решті решт,літо-це сезон ягід!!!
Я зробила (декупаж) таке панно"Ягідний сезон",яке прикрасить будь-яку кухню;-)



...малину я не дуже люблю,а от полуницю й суниці обожню))),також люблю агрус,абрикоси й сливи))))З нетерпінням чекаю,коли вже настане той ягідний сезон!;-)
В продовження теми про літо,покажу вам АТС ку"Агра",яку я отримала від Аліни(Може,колись я й побуваю в далекій Індії.......)




І це ще не все...Я отримала естафету"трьох запитань"знову від Галини:


1. Чи використовуєте ви для скрапу чи кармейкінгу нескрапові матеріали? Як що так, то що саме?

-Я виготовляю свої листівки з паперу(картону),оздоблюю квіточками,напівбусинками,стрічками,мереживом....Гадаю,нічого незвичного в цих матеріалах нема)))))Хіба що,я інколи роблю листівки з вишитими картиками:)

2. Виготовленню яких листівок - за готовим скетчем, чи безшаблонним ви надаєте перевагу?

-Я завжди роблю листівки за своїм задумом))),в дуже-дуже поодиноких випадках я звертаю увагу на якийсь скетч:)

3. Чи подобається вам робити малі скрапові форми як от АТС, інчі, рінчі та інші? Чи обмінюєтесь ними?

-Не дуже))))
Я робила до цього часу з найменших-лише АТС й обмінювалась ними з іншими,але....я не дуже полюбляю їх робити)))


Дякую Галині за запитання:)

14 коментарів:

  1. ой-ой! як захотілося малини свіженької!!! щож ти з нами робиш? :-))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ларисо,навіть я не проти скуштувати свіжої малинки)))),хоч я її й не дуже люблю)))Але,хай-но буде літо........

      Видалити
  2. Люда, в цьому році мабуть буде все, як ти любиш - після зими відразу прийде літо:) А панно гарне - по-літньому насичене і соковите:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Людмило,ця погода така примхлива,що можна очікувати вже будь-яких вибриків від неї)))

      Видалити
  3. І мене твоя малинка заворожила, така, як справжня!!! Судячи з усього, то твоє бажання здійсниться - зразу буде літо :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валюшо,я не проти-нехай одразу приходить літо!:)

      Видалити
  4. Люда, таке смачне і вітамінне пано зробила аж слюнки побігли)) Коли ж ті ягідки достигнуть за такоі погоди, боюсь щоб до Нового року не довелось чекати))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля,будемо сподіватися,що літо прийде вчасно;-)

      Видалити
  5. Людочко, дякую за щирі цікавы відповыді на мої запитання))) Натхнення тобі.

    ВідповістиВидалити
  6. Мені подобається це гігантське яєчко :)))))))))))
    літо скоро буде ;)

    ВідповістиВидалити
  7. Яєчко :))) Так, я теж, мабуть, відразу чекаю літа :) І ягід. Чудова робота!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!Але,якщо так глянути,то цю роботу,як кажуть,нема що робити...)))))Хоча,декупаж я тут зробила досить вдало(похвалю себе);-)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...