Прихильники

03.04.13

Час пити чай :)

Чи любите ви чай так,як люблю його я?...зелений з жасмином,зелений з лаймом,зелений з полуницею,зелений....зелений....так,я схиблена на зеленому чайочку))))))
Але зараз-не про те...
Пам"ятаєте мою"кавову церемонію"?Я робила панно на замовлення.Моїй знайомій дуже сподобалась моя робота і вона попросила зробити ще одне панно-до пари попередньому...
Я випадково натрапила в одному магазинчику на серветку з чайною тематикою,яка була з тієї-кавової серії:)
Вирішено-зроблено:


Щоб нове панно пасувало до "старого",ми із моєю замовницею обговорили і вирішили,що рамочку треба зробити теж із кавових зерен(хоча  вони,може,до цієї картинки й ні при чому)В даному випадку я кавові зерна покрила "позолотою"
Гадаю,дует вийшов досить симпатичний))))



пс:весна сьогодні нас порадувала черговою порцією снігу....Але,мусимо приймати це як належне-від нас же ж погода не залежить...тому,краще піти ,випити ароматного зеленого чаю(можна-з ромашкою,чи з мелісою) та й просто насолоджуватись життям!
Бажаю всім гарного настрою!;-)

16 коментарів:

  1. Гарне панно! Сніг у квітні, прикро... Мабуть і до нас дійде...
    А зелений чай я теж люблю. Можу пити його відрами:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та,може,той сніг до вас і не дійде;-)-у нас вже сьогодні дощ пиріщить-така примхлива весна!

      Видалити
  2. Клас! А я зелений чай пити не можу, печія... Зато чорний з ваніллю, або з чорнобривцями і волошками і йогуртовим смаком ммм.... Гарної вам зими :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я чорний чай п"ю рідко,а з йогуртовим смаком і не куштувала))))
      А зими вже з нас досить-хочемо тепла!:)

      Видалити
  3. Людочка,очень красиво получилось! Я тоже чай очень люблю!
    Единственное, не переношу чай с жасмином((((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Віка!
      А я,мабуть,чаї з жасмином полюбляю найбільше,а не люблю чай з пелюстками троянди:)

      Видалити
  4. я все-таки по каві)))) Але кавово-чайний тандем у тебе чудовий! (точніше, не у тебе))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я кавою рідко балуюсь:)А тандем вже не у мене-це так(забрали й чай сьогодні)
      Деколи навіть шкода розлучатися зі своїми роботами,але бачиш,яка людина задоволена,коли тримає в руках мою(свою)роботу-та й себе відчуваєш щасливою:)

      Видалити
  5. А мені чайне панно більше сподобалося за попереднє, мабуть за рахунок отих позолочених зерен....Молодець!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Ірино!Вони кожне саме по собі привабливе;-)

      Видалити
  6. Відповіді
    1. Дуже дякую,Іванко!!!Я старалась,щоб замовниця була задоволена моєю роботою:)

      Видалити


  7. Дуже гарний дует вийшов.
    Людочко, приймай естафету))
    http://lelitka-inspiration.blogspot.com/2013/04/3.html

    ВідповістиВидалити
  8. Я люблю і каву, і чай. Обидва паннИ :) дуже класні, і пасують до пари. Мені подобаються дуети, думаю, власниця не може намилуватися!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж сподобалось,що вони-в парі,хоча й робились окремо одне від одного:)Власниця дуже задоволена!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...