Прихильники

24.04.13

Під гжель:)

Давненько не було моїх пляшечок?))))
Виправляєм ситуацію....
Одна пляшечка косила під гжель та ще й з шеббі-шиком(ггг!!!)



Вирішила на цей раз не ускладнювати собі життя)))),а обійтися простеньким оформленням-на білому фоні сині візерунки....нічого зайвого;-)
Але,історія цієї пляшечки не така проста),як її зовнішній вигляд-в задумі це мала бути пляшка...в морському стилі,а в результаті ми маємо те,що маємо:)



пс:пляшечка відкривається/закривається й цілком придатна до використання:)

До речі,виявляється ,гжельські розписи зараз в моді)))
(фото з нету)





10 коментарів:

  1. Да, давно я твои бутылочки не видела. Классная, стильная и в тренде!
    Машинка порадовала :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так,Людмило,я вгадала))) з вибором орнаменту:)
      Дякую!

      Видалити
  2. Клаааас! Не знаю, чи в морському, але "в стилі" - це точно!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ні,Ларисо,в морському не вийшло-вона мала бути з "якорями,парусами,кораблями"....
      Дякую!

      Видалити
  3. Класс! Така красива та акуратна робота:))!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую,Ліля!
      Я ,в принципі,над цією роботою сильно не натрудилась:)

      Видалити
  4. Оце виходжу я вся така розгжелена - туфлі, сукня, сумочка нехай ще буде така, сідаю в гжель-авто, відкриваю міні-бар, а там - гжелепляшечка.... Класно :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Класно,Алінко,але сідати в авто й шукати там пляшечку(хоч вона й гжелепляшечка) нимона!:)
      А мені такі туфлики сподобались:)

      Видалити
    2. ну, у неї ж що завгодно можна налити... Може, я вазони з неї підливаю у авто! :)))))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...