Прихильники

17.04.13

В стилі "ретро"

Ця листівка з"явилась не  випадково,а на замовлення-для молодого хлопця:)
Я спочатку навідріз відмовлялась робити "чоловічу"листівку,бо щось в мене з такими листівками не складається(вони зі мною чомусь не дружать)
Але,трохи подумавши й пошукавши в інтернеті зразки чоловічих листівок,я натрапила на одну листівку,яку тупо)))) зліфтила(щоб не було ніяких претензій,я дала посилання на оригінал)
В результаті маю таку листівку:


                                                       ...і результат мене цілком задовільняє:)
                                                             Розмір листівки 10х15 см

8 коментарів:

  1. Дуже класна листівочка вийшла!!!!!!!
    Мені теж туговато чоловічі листівочки даються)))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Іванко!Я просто люблю,щою-багато квіточок,стрічки й таке ін))))),а тут-не розженешся:)

      Видалити
  2. Ну, Людо, думаю, що "тупо", то вже занадто. Гарний ліфтинг! В тебе свій папір і свої матеріали. А я знаю як важко іноді повторити, та й ліфтинг - то нормально.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну,так,Валентино,всі коли-небудь що-небудь ліфтять(ліфтингують?)Але,в даному випадку,мені ідея оригіналу сподобалась і скажу більше-воно мені якось все швидко склалось все докупи))))

      Видалити
  3. Очень нравится открытка, хотя должна сказать, что мне редко нравятся мужские открытки :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Знаєш,Людмилко,я теж не дуже полюбляю ті"чоловічі"листівки,бо вони мені всі якісь "на одне лице")))))
      Але цей сюжет чимось привабив,що захотілось повторити:)

      Видалити
  4. Ну, не так вже і "тупо" - мені твій варіант більше подобається ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Алінко-мені теж моя листівка більше подобається)))))А головне,що замовниці сподобалась,і,надіюсь,що адресату вона теж припаде до душі:)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...