Прихильники

08.03.13

Зі святом весни!

Любі дівчатка!
Вітаю вас зі святом 8 Березня!Нехай ваші мрії й сподівання завжди збуваються!
З нагоди такого весняного свята я підготувала одній своїй сестричці невеличкий подаруночок:



Так,як Ірина в нас отримала нову посаду)))) ,то я вирішила трохи прикрасити її робоче місце:зробила їй підставку для олівців/ручок(вгадайте-з чого?правильно,з баночки з-під оливок,як завше) і в комплект до баночки -підставка під кружку-з такими самими фіалочками:)
Гадаю,подаруночок цей Іринці сподобається й стане впригоді;-)

16 коментарів:

  1. lindo adorei
    otima sexta feira
    http://midianmulata.blogspot.com.br/

    ВідповістиВидалити
  2. мені цей комплектик дуже сподобався, думаю, Ірина теж зацінить... Дуже гарні фіалочки!
    Вітаю зі святом!;-)
    А от в мене баночки збираються, збираються... Треба тобі привезти)))))))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ірина вже оцінила)))))
      А я спеціально й не збираю ті баночки))),але,якщо якась вже попаде під руку,то....))))

      Видалити
  3. Людочка, зі святом весни тебе!!! Комплектик, як завжди, на висоті!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Гарний комплектик, підніматиме Іринці настрій на роботі :-) Зі святом!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Яка краса!!!!Просто неймовірна краса!!!!А саме головне-це все належить мені!!!!!Дякую, Людмило, мені дуже приємно отримати такий подарунок від тебе!!!Він буде справжньою окрасою мого робочого місця, а також хорошим помічником-ручки тепер будуть "жити" в красивій хатинці. Ну, і каву я полюбляю пити під час робочого процесу......СПАСИБІ!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Користуйся на здоров"я!;-)
      Головне,що тобі подобається-мені приємно:)

      Видалити
  6. Відповіді
    1. І мені подобаються фіалки-дуже гарні квіточки:)

      Видалити
  7. Людо, набір просто неперевершений! Зі святом весни тебе! :)))

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже гарний подарунок! І вітаю Іринку з новою посадою! Свято место пусто не бывает :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,приємно чути схвальні відгуки про свою роботу!)))
      А Ірина в нас "модна" тепер)))))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...