Прихильники

29.03.13

Елізабет і три питання...

Передмова:Єлизавета Баварська(імператриця Австрії) Амалія Євгенія Єлизавета--дружина імператора Франца Іосифа І,при народженні принцеса Баварії,ще відома під зменшувальним ім"ям Сіссі-вважалась однією з найгарніших жінок ХІХ ст.
Цікава жінка свого часу,поетеса,професійна наїзниця,вже тоді вела спосіб життя,типовий для сучасних заможніх дам-дієти,спорт,постійні поїздки в сонячні куточки Європи....
Одна цікавинка з життя красуні:її взяли "за компанію" на заручини старшої сестри з імператором,а молодий монарх негаданно для всіх надав перевагу молодшій сестрі й зробив їй пропозицію"руки і серця"...:)
А ще в імператриці було дуже гарне довге волосся-до колін...
Кому буде цікаво більше дізнатися про знамениту Сіссі,можуть переглянути австрійську кінотрилогію-"Сіссі","Сіссі-молода імператриця","Сіссі-роки випробовувань".Образ наївної принцеси,яка згодом стала найвпливовішою жінкою Європи,втілила на екрані Ромі Шнайдер.

А тепер-шкатулочка"Елізабет"-для коштовних дрібничок:)


Шкатулочка невеличка-діаметр 7,5 см.Заготовка зі шпону.Виконано в техніці декупаж.

А кому ще не набридло читати(бо писати мені вже набридло),то мушу ще відповісти на три запитання,які мені поставила Людмила :

1. Какой был самый грандиозный (масштабный) проект в вашей рукодельной практике? Не знаю,що саме мається на увазі-кількість?обсяг?....бо різні види рукоділля вимірюються по-різному ))))
У мене є картина,де вишито багато хрестиків,а також(колись таке було модним)-доріжки,де все зашито нитками...
Або,на приклад,до минулого свята Нового року я зробила(задекупажила) 12 пляшок шампанського,при тому,що деякі пляшки робились по три -за раз))))
Не знаю,чи мої бісерні дерева заслуговують на маштабність проекту?))))Мабуть,заслуговують...

2. Можете ли вы без своего хобби провести какое-то время, устроить себе отпуск недельки так на две? Коротко :можу!

3. Сколько минут/часов в день вы отводите для своего любимого хобби? Скільки йде часу на якесь рукоділля?Не помічала...Я можу днями взагалі нічого не робити-абсолютно НІЧОГО:)А потім щось як найде,то можу протягом дня встигнути й листівку зробити,й подекупажити,ще й пов"язати ...Інколи над декупажем сиджу 3-4 години неприривно,інколи в"яжу до 2 год ночі))))Всяке  буває. Не знаю,чи комусь було цікаво все це читати? Але...Дякую за запитання!Передавати естафету,мабуть,не буду-майже всі дівчатка,з якими я спілкуюсь,вже задіяні в цьому опитуванні)))))
 Також вдячна тим,хто дочитав це все докінця:) 

14 коментарів:

  1. Людочка,було цікаво побачити твої роботи,і дізнатись про тебе щось новеньке!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже рада,що хоч комусь це цікаво)))))))

      Видалити
  2. Цікаво!Ще й як!Мені от завжди цікаво взнавати щось про рукодільниць,так би мовити "сестер по цеху"))))
    Шкатулочку твою вже порозглядала не в блозі))Чудова!Така "панська" так би мовити))Дуже гарна)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені інколи здається,що люди не читають писанини-лише переглядають картинки))))
      А за "панську"шкатулочку-дякую!;-)

      Видалити
  3. нормальна скарбничка, що ти з неї хочеш? ;)
    А я не знала, що то Сісі на ній... Темнота я, темнота...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та нічого не хочу-нехй собі буде:)
      А я дививлась оту кінотрилогію про Сіссі-мені було дуже цікаво.Мабуть,тому й захотілось зробити шкатулочку з її портретом:)

      Видалити
  4. А в мене є дві версії фільму про Сісі (я його просто обожнюю :-))))))
    Друга версія - режисера Ксавера Шварценбергера - теж заслуговує на увагу. Можливо саме тому мені подобається дуже ця шкатулочка :-))) І тексти я теж завжди читаю :-)))

    ВідповістиВидалити
  5. Точно "панська" шкатулочка! Коли прочитала коментар Nataly, то пригадала минулорічну поїздку до Переяслава-Хмельницького. Мені там сподобався мисливський будиночок князя Горчакова, особливо жіноча кімната в ньому. То твоя шкатулочка дуже пасує до того інтер'єру!
    А твою "писанину" я завжди читаю, хоча і не завжди коментую:)

    ВідповістиВидалити
  6. Красива шкатулка,така вишукана панянка:))! Цікаво було почитати:))

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую за схвальні відгуки!
    Я рада,що ви читаєте мої пости і залишаєте свої коментарі:)

    ВідповістиВидалити
  8. Я теж все читаю і цікавлюсь! Цю серветку я теж кілька разів використовувала, дуже вже гарна жінка та Елізабет. Треба переглянути ваші фільми:) А про 12 пляшок!!! я вражена:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я сама вражена(про 12 пляшок)ггг!!!!да,було діло:)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...