Прихильники

24.03.13

Великодні трійнята))))

Не дивлячись на зимню весну:),починаю готуватись до Великодніх свят!


Мандруючи просторами інтернету,натрапила на листівки у вигляді яєць:)-неодмінно захотілось й собі створити подібне.До речі,шаблони теж можна знайти які завгодно-було би бажання!;-)
Тому,роздрукувавши шаблони ,знайшовши в своїх запасах гарний перламутровий картон з тисненням  вишневого,рожевого й золотого кольорів,і додавши кілька прикрас,маю ось такі три листівки:



пс:зазвичай,я не люблю робити однотипні листівки,але....так вийшло(ги-ги!)

23 коментарі:

  1. однотипні - це значить пасхальні))))) Тому все норм! ;)
    Мені подобаються такі яєчка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пасхальні-значить,однотемні)))),а однотипні-яйцеподібні(ги-ги!)
      Мені теж прикольні такі листівки...може,ще таких зроблю)))))

      Видалити
  2. Які гарні листівки вийшли, пора би і собі пасхальну підготовку розпочати))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Юля...щось найшло-захотілось чогось святкового:)

      Видалити
  3. Чудові яєчка :) Свято наближається! а в компанії їм буде весело.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага,свято зараз так швидко наблизиться-треба вже готуватися))))

      Видалити
  4. Дуже гарні яєчка! А хіба Великдень незабаром? За вікном справжне Різдво:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну,до Великодня ще є трохи часу;-),а погода й справді більше б підходила для Різдвяних свят:)

      Видалити
  5. Добрі яєчка! А те що однотипні, ну а які ще мають бути, яйця ж ... гиги

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Шо -да,то-да...до речі,я забула сказати,що твоя листівка,Валентино,мене теж надихнула на ці роботи;-)

      Видалити
  6. Какие замечательные открыточки:))) Здорово!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо!А мне они кажутся очень простенькими:)

      Видалити
  7. І мені яєчка сподобались!!! Весняні такі!!

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже премило вийшло. Я вже давно хотіла зробити такі яєчка великодні. але все відкладала. Так що, Людо, буду наздоганяти)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спробуйте!Я одне зробила,то захотілось ще ))))

      Видалити
  9. І мені довподоби ці милі яйченята :)))

    ВідповістиВидалити
  10. Людочка,класні яєчка))) от зайшла до тебе і відчувається наближення свята))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Свято зараз так швидко прийде,що й не зогледишся))))
      Дякую!

      Видалити
  11. Классные открытки! Мне очень нравится!!!
    Заходи, поиграем в вопрос-ответ:
    http://arturkinamama.blogspot.com/2013/03/blog-post_27.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Людмило!
      Зайду,коли матиму час:)-то й пограємся

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...