Прихильники

18.03.13

Восток-дело тонкое...

Хоч за вікном-мороз і сніг,але...але....в душі завжди повинна бути весна!
Отакі весняні листівки створились під настрій:)
Бузкова листівка,розміром 10х15 см


Тут використала папір від Штампувальні-дуже гарненький:)Я вже з цього набору робила одну листівку... Основа-перламутровий картон.
Зелена листівка,розміром 15х15 см


Валентино,дякую за папір з пташечками!;-)
Основа-дизайнерський картон.Мені на цій листівці захотілось багато квіточок))))
пс:моя донька сказала,що листівки"можуть бути"))),але нащо я на них використала картинки зі східними дівчатами?Не знаю...так здумалось мені))))

6 коментарів:

  1. Звичайно, можуть бути! :)
    Мені друга більше сподобалася за першу, але це не означає, що перша не сподобалась))))Обидві гарні! А ті квіточки - то сакура ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж більше друга подобається))),але вони робились зовсім окремо одна від одної й не було в мене мети -робити їх подібними...вони-кожна сама по собі:)

      Видалити
  2. Красиві роботи!!!!Чудово, коли роботи робляться під настрій-у мене вже давненько такого не було.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так,чудово,якщо взагалі хочеться хоч щось робити;-)
      Дякую.

      Видалити
  3. Чудові весняночки!!!!а мені перша нагадує початок весни,а друга -весна в самому розпалі)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!В мене квіточки на першій листівці асоціювались з квітучою вишнею))),а на другій-сакура(?) цвіте)))))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...