Прихильники

15.03.13

З ароматом кави:)

Попросила мене якось одна моя добра знайома Наташа))),яка читає мій блог,щоб я зробила для неї якусь картинку із зображенням кави....
Ну,я сотворила щось таке,але поки ще не знаю,чи сподобається Наташі моя робота.



 Вирішила зробити обрамлення зернами кави.Як вам ефект?...бо аромат від картинки такий класний...)))))
Якщо замовниці не сподобається,то я собі залишу цю пахнючу картинку))))
***
А тепер-про інше:зима,мабуть,не в курсі,що почалась вже весна:( У нас сьогодні вже так мете весь день,що взимку такої завірюхи не було...
"А снег не знал и падал...." називається:




Фото мутне,бо навулиці нічого не видно від снігу...м-да....

14 коментарів:

  1. Мені картинка сподобалась, бо дуже вона гарненька та ще й пахуча!!! І внас те саме на вулиці, це Львівську, Рівненьську і Волинську області так накрило(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я переживала,що картинка не получилась....:)
      Да,Західну Україну геть замете....

      Видалити
  2. гарне панно! Кавове обрамлення тут, як рідне ;)
    А в нас сонечко і +12 ;) І сніг розтанув... Наша весна знає, що вже...весна)))(хоч би вітер не приніс від вас зими..)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!Я вагалась,чи ліпити кавові зернята,але,гадаю,з такою рамочкою краще:)
      Вам добре,а у нас-снігу аж до колін...уявляєш,заліпило так моє вікно,що мені нічого не видно через нього:(

      Видалити
  3. Дуже класно придумала!!!!А кавовий аромат ммм))))

    В нас погода те саме витворяє((((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,але я велосипеда не винаходила))))),просто вирішила зернами прикрасити,щоб не було так бідненько)))))
      Да,погода не на жарт розлютилася!

      Видалити
  4. Картинка смачнюча:)Уявляю яка запашна!
    А в нас сьогодні сонячно і тепло, але вітер дме холодний - за прогнозом завтра похолодання(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,поки ще пахне))) й радує око,бо на днях мають забрати картинку)
      У нас сьогодні хоч і сонце світило,але мороз був й купи снігу кругом(

      Видалити
  5. Гарне панно!Кавові зерна тут дуже навіть доречні.Зроби вже собі ще таке,бо забере замовниця з руками-ногами))
    А зимовесна у нас така ж люта((Нехай ми собі вже спати йшла та зима!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну,замовниці дуже сподобалось-забирає!))))Собі зроблю щось подібне обов"язково:)

      Видалити
  6. Картинка пречудова, жалко запаху не відчути через монітор))
    А зима щось цього року ну ніяк від нас не відстане((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так,аромату не передасиш через монітор)))),але уявити можна;-)
      А зима щось геть знахабніла!

      Видалити
  7. Люда, кавова рамка- просто супер! Про запах вже мовчу, мабуть просто до втрати свідомості :)
    Класно, у вас зима, а наші діти все питають, а коли ж та зима буде? Ми все казали, ну от скоро, ну вже точно буед, а тепер почали казати: На наступний рік :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та не думаю,що це так класно,що снігу стільки наперло всередині березня!Цьогорічна зима у нас й так була така,як треба й вчасно розпочалась-вже би тепла!!!
      Дякую ,аромат поки ще тримається,але,мабуть,з часом він вивітриться всеодно...

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...