Прихильники

06.03.13

Золоті піски Єгипту

До вашої уваги -набір,який складається з декоративної пляшки та попільнички:)


Попільничка "позолочена" з зображенням єгипетського фараона Тутанхамона,який прийшов до влади у віці 8(9) років і дуже рано помер-у віці 18(19) років...
Виконано у техніці "зворотній декупаж" на склі.



Пляшка декорована з усіх сторін і боків у техніці декупаж з використанням яєчної шкарлупи:) для оздоблення.Пляшка також "позолочена":)
Я,звісно,не єгиптолог,але ,переглянувши багато фото в інтернеті,мені здається,що тут зображення -із гробниці фараона))))
Тутанхамон для істориків не цікавий,як правитель,але він  відомий тим,що його гробниця в Долині Царів  у Фівах  залишилась майже не ушкодженою  стародавніми вандалами й грабіжниками й збереглась до наших днів.
Гробницю було знайдено у 1922 році.В ній,окрім погребальних предметів,було багато витворів мистецтва й культури того часу,картини й дорогоцінності-зокрема,оздоблений бірюзою саркофаг із чистого золота,вагою 110,4 кг з муміфікованим тілом фараона....Ось так...




Гадаю,для любителів Стародавнього  Єгипту ці предмети декору-справжні знахідки:)

12 коментарів:

  1. Вау,як класно!!!!
    Людочка,ти молодчинка!!!)))

    ВідповістиВидалити
  2. Ого-го! Оце так витвір! Все по королівськи зроблено! А чому вибір випав на цю тему? Египетську?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Валентино!
      Я завжди любила читати й дивитися фільми про мумії,фараонів і таємниці гробниць))))))Але,спеціально в мене не було такої мети-робити щось в тому стилі...Мені чогось дуже сподобалась серветка з єгипетськими мотивами і я її одразу придбала...ну,і як завжди,випадково воно мені усе склалось докупи)))))
      (маю намір ще дещо зробити з цієї серії):)

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Дуже вдячна!Мені теж подобається ця робота:)

      Видалити
  4. гадаю, не любителі Єгипту теж зачаровані цією красою!
    ...а я була біля гробниці Тутанхамона))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Класно...я теж хотіла би побувати в Долині Царів:)

      Видалити
  5. Справжній скарб! Гарно вийшло!
    До речі, весь час забуваю тобі сказати - бачила відео в "Однокласниках", де твій хор. Як же класно ви співаєте! Бажаю усім вам творчої наснаги і нових здобутків та звершень!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Людмило!
      А про хор-ми всі непрофесійні співаки)))),але дуже любимо свою справу,тобто-співати:)

      Видалити
  6. Круто! Такий дорогоцінний золотий набір!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...