Прихильники

04.02.13

Шеббі?

Дивлячись на деякі свої листівки,розумію,що потрібно щось змінювати)))) ,поексперементувати чи щось таке....
Сьогодні я намагалась створити листівку в стилі шеббі...Не знаю,чи вдалось мені впоратись,але якісь натяки,я так гадаю, на шеббі в цій роботі все-таки присутні))))



Якось моя сестричка Іринка мені подарувала кілька листів паперу,за що я їй дуже вдячна! От я вирішила не залежувати його в себе надовго,а примінити на дії,тобто,на цій листівці:) До речі,прошивала я листівку вручну)))) (нехай тепер хтось тільки натякне,що це-не ручна робота)

Ще хочу вам показати,як наша Аліска відпочиває-застукала її сьогодні на своєму ліжку))))



Бажаю всім гарного настрою!

12 коментарів:

  1. "Шеббі чи не шеббі?" - вот в чем вопрос... Але я не розбираюся в тому, головний критерій вибору речі - має бути гарно! А ця листівка - дуже гарна :) Особливо квіточки паперові мені сподобалися!
    І нехай тепер хтось скаже, що це не валентинка! :)))))
    Алісці привіт (пенделик чарівний)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж так думаю,Алінко:головне,щоб було гарно))))і подобалось,а мені подобається...
      Аліска й так отримує тут пенделиків,але я їй твого передам:)

      Видалити
    2. а чо машинку не дістанеш? ;)

      Видалити
    3. ...мама не дозволяє)))))
      А якщо чесно,то я хотіла дістати,але вона-машинка-ніби-то несправна:(

      Видалити
  2. Дуже гарна і ніжна листівочка!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Іванко!Я й намагалась зробити її якомога ніжнішою:)

      Видалити
  3. Листівка дуже ніжна та романтична! А яка краса, ота стрічка, яка шилася самостійно! Це ж скільки краси!!! Гарна робота! Дякуємо, що надихнулися завданням блогу ЗДД! Але, нажаль, ми не можемо прийняти іі до голосування. В роботі присутній рожевий колір, а це, суперечить завданню. Тому з нетерпінням булемо чекати Вашу нову роботу, без сердець, без червоно-родевого кольору, але не менш романтичну :-) ;-)

    ВідповістиВидалити
  4. Люда, листівочка дуже гарна вийшла, така закоханно-романтична))
    А кішечка знає де можна гарно відпочити - найкраще місце обрала))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Юля!
      А Аліска любить спати на моєму ліжку-або сма,або й-зі мною))))

      Видалити
  5. Красива відкритка!!!А ти колись писала, що не будеш прошивати вручну:)Класно, що ти змінила свою думку, тому що шов(хоч і виконаний вручну, а не машинкою) надає роботі цікавості і оригінальності!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не знаю,може це моє перше і останнє прошивання))))Богданка й так з мене сміялась,що-мені нема що робити:)І справді,це прошивання забрало трохи часу.який можна було використати ще на щось:)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...