Прихильники

03.02.13

Ура!У мене є свій будиночок!.....чайний:)

Я люблю чай-і цим все сказано....Перевагу надаю зеленому чаю і -щоб заварювався...але деколи люблю попити чайку і з пакетиків)))
А ,щоб  чайні пакетики не валялись по коробочках,потрібно було для них якийсь будиночок,де б вони(пакетики)змогли б всі поселитися:)
Я дуже хотіла собі зробити чайний будиночок у техніці "декупаж"...
Моя сестричка,знаючи про моє бажання,подарувала мені на День народження заготовку такого будиночка....але цей будиночок довгенько простояв без діла,поки в мене не дійшли до нього руки....
Ось-полюбуйтеся:прикрашає мою кухню:



Чому так довго не втілювала свою мрію?...ніяк не могла визначитися:яким  він,цей будиночок,має бути?...Ретельно підбирала картинки,але...все-не те...
Аж раптом мені трапилась ця серветка і я одразу взялась за справу...
Звичайно,в цій роботі є купа своїх недоліків,які я намагалась приховати)))))Тим не менш,будиночок мені дуже подобається і головне,що я здійснила задумане;-)




Всім бажаю гарного настрою! Попийте гарячого чайку-і все буде добре!;-)

14 коментарів:

  1. Не дарма він стільки чекав - такий яскравий, літній вдався, а ще дуже пасує до чашки з чаєм :-)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))))чашку я вже потім...знайшла-для фото,а будиночок-сам по собі.

      Видалити
  2. обожнюю полуниці)) Будиночок такий смачненький і красивий вийшов, впевненна що чай з нього буде ще смачнішим.
    Добре мати таку сестричку))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже добре мати сестер!!!!а особливо,таких класних,як мої!:)

      Видалити
  3. Доброй светлой завистью тебе завидую, потому что такая сестра у тебя! Берегите такие теплые отношения!
    Домик прекрасный, просто замечательный.

    ВідповістиВидалити
  4. Як чудово-ти здійснила свою мрію і питимеш тепер чай "красиво"!!!!Гарна робота!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Іринко!Коли прийдеш до мене,то я тебе пригощу й разом поп"ємо красиво чайку!;-)

      Видалити
  5. цей чайний будинок всім чайним будиночкам будинок! ;) У ньому, певно, мають жити фруктові чайкИ... Класний! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой,прям таки....))))
      Може,й будуть тут якось жити й фруктово-ягідні чайки,а поки що тут живуть чай з жасмином і чорний-"різдвяна містерія"(з корицею й ваніллю)Але ж ти знаєш,вони у нас на довго не затримаються)))

      Видалити
  6. О, різдвяний чай - мій улюблений!!! І всі оті чайкИ просто дуууже люблю! Я пропустила цей шедевр, просто від понеділка не читала блоги, не було часу... Дуже гарне втілення мірї, ягідна серветка зробила свою справу :) Супер-пупер просто! Піду-но я і собі чаю заварю:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ми теж любимо з Богданкою різдвяний чай)))
      За "шедевр" гарно дякую!Мені приємно!

      Видалити
  7. І я думаю, що тільки фруктові чаї! Такий радісний і літній будиночок :-) А я от уже з місяць мрію про будиночок для чаю, але мені треба 4 кімнатний як мінімум :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я фруктові чаї не дуже люблю,але я не проти,якщо вони оселяться в моїй хатинці:)
      Та я от теж вже бачу,що цей нам замалий))))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...