Прихильники

14.02.13

Для себе,коханої:)

Не святкую ніколи те свято,яке люди відмічають сьогодні))))-нема з ким його відмічати,а колись і було-з ким,то всеодно не відмічалось те свято...
Впевнена,свято можна робити кожного дня-і самій для себе і створювати його для інших!Головне,щоб було бажання й гарний настрій!
От я собі сама))) зробила подарунок:



Це-підсавка для олівців ,чи ручок,чи пензлів,яка колись,в минулому житті))),була баночкою з-під оливок:)
Ось такі перевтілення  творить Людмила....фея!))))))))
Всім бажаю гарного настрою!
Кохайте і будьте коханими!!!!

12 коментарів:

  1. День самозакоханих? ;)
    Я теж не прихильниця всього штучного..., але людям подобається - нехай святкують...
    Гарна баночка, іменна :) Не зимно було фоткати?)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. прикольна кісточка на першому фото :)))))))))))))))))))))))

      Видалити
    2. о, і я видивилась, бачу - вже не перша :)))

      Видалити
    3. Ага,приходиться саму себе кохати-"за себя и за того парня"))))))))))))))))))))а шо дєлать?
      Поки сфоткала,то змерзла)))),бо на вулиці було зимно,а в хаті-темно якось для фоткання:)
      Коли вже сфоткала,то сама побачила,що один пензлик підписани)))))-правильно,щоб ніхто не брав мого:) і баночка-моя:)

      Видалити
  2. Білочки для білочки! Гарнюні! Подарунки треба дарувати ообі завжди :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То ж так-кому-бедрики))),кому-білочки))))
      Звісно,сама собі й з подарунком вгодиш,адже,знаєш-що тобі потрібно;-)

      Видалити
  3. Людочка, баночка классная получилась. Желаю тебе скорее айти свою половинку, узнать, что такое ОГРОМНАЯ ВЗАИМНАЯ ЛЮБОВЬ!

    ВідповістиВидалити
  4. Люда, баночка гарна вийшла! Із сумом згадую скільки я тих баночок з-під оливок повикидала:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В нас оливки дуже любить моя донька,але я не часто їх купую...деколи залишаю різні баночки-коробочки для подальшого використання,а деколи назбираю купку всякого та й викидаю))))

      Видалити
  5. Ох і банка, ох і фея! Милі звірятка, а пензлі-то які! Шикарні і всі нові??? Заздрю... Побажати хочу того, чого самій тобі хотілося б. Всі мріють про своє і особливе. Хай твої мрії стануть реальністю!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Ні,пензлі не нові,вони"випрані Perwoll Magic"))))))))))
      Я теж "за"-щоб мрії збулись!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...