Прихильники

10.02.13

Ангелочки Рафаеля:)

Ще одна валентинка -підвіска,виконана в техніці декупаж.
Розмір приблизно 11х11 см.
На одній стороні-ангел на фісташковому) фоні,а на іншій-на какаовому) фоні.
Краї серця позолочені."Зістарено" кракелюром.



А чи знали ви ,що ці милі ангелочки,які так часто зустрічаються на тих чи інших роботах(на футболках,навіть) є невід"ємною частиною прекрасного художнього твору?
Знайомтесь: "Сикстинська Мадонна" Рафаеля(італ.Madonna Sistina)



 Картина ,яка з1754 року  знаходиться в Галереї Старих Майстрів в Дрездені, належить до списку загальноприйнятих  вершин Високого Відродження.Полотно дуже велике за розмірами-256 x 196 см
Про історію створення картини  та більше цікавого можна прочитати у Вікіпедії
На картині забражена Мадонна з немовлям на руках в оточенні папи Сикста II  і св.Варвари з обох боків,та двох ангелочків,які споглядають знизу вверх на сходження Бога.




Деякі цікавинки:поширена думка,що Сикст Другий,папа римський,зображений Рафаелем на картині з шістьма пальцями на правій руці,бо він Сикст(означає"шостий" латинню)
Образатворча майстерність художника обманює глядача-задній фон здалеку здається нам хмарами,а якщо придивитись-це голівки ангелів.
Замусолені захоплення подорожуючих,викликані картиною,призвели до певної реакції проти цього твору,зокрема,як і до всіїє творчості Рафаеля....
Лев Толстой писав:"Мадонна Сикстинская… не вызывает никакого чувства, а только мучительное беспокойство о том, то ли я испытываю чувство, которое требуется"




Але! Щоб там не говорили,"Сикстинська Мадонна",як і будь-який витвір мистецтва,заслуговує на увагу!Це-шедевр!(моя особиста думка)



Завершу свій допис рядками Т.Г.Шевченка
Івана Франка:

Хто смів сказать, що не богиня ти? 
Де той безбожник, що без серця дрожі 
В твоє лице небесне глянуть може, 
Неткнутий блиском твої красоти? 
  
Так, ти богиня! Мати, райська роже, 
О глянь на мене з свої висоти! 
Бач, я, що в небесах не міг найти 
Богів, перед тобою клонюсь тоже. 
  
О бозі, духах мож ся сумнівати 
І небо й пекло казкою вважати, 
Та ти й краса твоя — не казка, ні! 
  
І час прийде, коли весь світ покине 
Богів і духів, лиш тебе, богине, 
Чтить буде вічно — тут, на полотні. 
  
1881


пс:дякую,що дочитали до кінця:)

13 коментарів:

  1. Я знала, що ці ангелики рафаелівські :) А от поезії Т.Г. такої не пам"ятаю( я й інших-то творів його не пам"ятаю)))) Ще й з магічними цифрами вкінці...
    А твоя підвіска дуже сподобалася! Навіть не знаю, якою б стороною частіше висіла б у мене, якби була - обидві цікаві по-своєму!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені ці ангелочки дуже полюбилися))) й серце це подобається)))Спеціально зробила з обох боків -інакшим кольором,щоб-для-різноманітності:)
      А я щось теж не пригадувала цього вірша,але він(вірш) сам знайшовся ))) й так доречно)

      Видалити
  2. Гарна підвіска! Дякую за цікаву розповідь і за поезію. Приємно щось освіжити в пам'яті, і пізнати щось нове.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Людмило!А я от деяких фактів не знала про цю картину до сьогоднішнього дня:)

      Видалити
  3. Роботи як завжди бездоганні-ці ангелики-не виняток!!!!
    Дякую за таку цікаву інформацію, завжди цікаво дізнатись про щось нове!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ірино,дякую!Ти бачила всі мої сердечка на власні очі і я знаю,що вони тобі й справді всі сподобались:)
      Я згідна-мені самій було цікаво дізнатися про історію створення "Сикстинської Мадонни":),хоча я й давно знала,що ці ангелочки-з цієї картини.

      Видалити
  4. ООО, я і не знала, що ангели рафаелівські! Та й вірш не пам'ятаю такий, хоч думала, що я добре Шевченка знаю, так що дуже дякую за все :-)
    Підвіски мені сподобались, а ти вже в кракелюрі майстер, а ще нещодавно казало, що тільки спробувала :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага,недавно спробувала й ніяк не нарадуюсь й не натішусь)))))

      Видалити
  5. Знову вразила мене наповал кравелюром:) Ангелочки дуже гарні, хоча і розтиражовані де тільки... посуд, одяг, та все на світі. Але ми пам"ятаємо, звідки вони взялися... Дякую за цікаву розповідь, відкриття вірша, і гарні роботи, які надихають!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сама довольна як слон,що все вийшло!)))

      Видалити
  6. Народ,я все-таки переглянула книжки-дуже вибачаюсь,але автор цих рядків-Іван Франко!!!А мені все не давав спокою розмір цього вірша,бо нагадував чомусь"Чого являєшся мені у сні"))))
    От же ж інтернет-брехун!))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Треба ж таке! Але все на краще :) Тепера ми грамотні :)))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...