Прихильники

24.01.13

With fondest love to my Valentine

Я не знаю,чим я завжди зайнята,але мені завжди не вистачає часу:) Ніби щось і роблю,а разом з тим-результатів моєї праці не видно:) Отак завжди.....
Сьогодні до вашої уваги представляю скромну листівку до Дня Валентина:




...у нас дуже багато снігу намело-неможливо пройти вулицею(звісно,дороги ніхто не розчищає)
Я взагалі люблю зимову пору року,але....вже ці кучугури снігу не радують:)
Тим не менш,я всім  вам бажаю гарного настрою!;-)
Отакий набір слів....а новин на сьогодні більше нема.

10 коментарів:

  1. я теж останнім часом чимось зайнята, і мені є що показати, але ліньки фоткати)))
    Листівка гарненька! Валентинка 100% ;)
    Снігу у нас не дуже багато, але на санках кататися можна :) А ще мороз і сонце...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А в мене вже назбиралось багато недоробок))))От і виходить,що ніби роблю щось,а показувати нема -що.

      Видалити
  2. Яка чудова валентинівська листівочка !!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага,нехай тільки хтось скаже,що це -не валентинка.....)))))

      Видалити
  3. А мені лінь писати :-)
    А в тебе така пані файна вийшла, ще й англійську добре знає (я, наприклад, зі словником перекладала оте fondest) Оце б у нас дощ падав у вигляді сердечок, а то все краплі і краплі .. і плюс 8 ... і противно

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І мені писати-лінь....і показувати...і робити....лінивиця я:)
      Знаєш,мені оте fondest вперше трапилось)))-дивилась у словнику теж)))
      А дощик з сердечок був би ...шокуючим! ги-ги!)))

      Видалити
  4. Це людмилка:))) Ну і валентинка теж:))) Снігу навалило, тааак. Мені на роботу котитися з гірки, то ще нічого, а от додому дертися назад троха важкувато :) А ти пишеш список справ на день? Пиши, а тоді викреслюй, таке задоволення :) Ну, наприклад: попити чаю - хоп, попила, викреслила :) Помити кухлика - помила, викреслила:) Приємно! Дві зроблені справи.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ні,я не пишу списку))) але,задумую собі певну роботу на день-он вже ,мабуть,з тиждень стоїть перед очима незавершений чайний будиночок і так і волає:"візьми мене!")))),тобто-заверш почату справу....а я вдаю,що не помічаю його:)

      Видалити
  5. ))))то не тільки я така)))фух))))Нічого не встигаю!
    А листівка вийшла просто "загляденье"!

    ВідповістиВидалити
  6. За "загляденье" гарно дякую,Наталя!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...