Прихильники

08.01.13

Різдвяне печиво :)

Пригощаю вас своїм імбирним печивом:



Робила за рецептом,запозиченим  у блозі Лізи 
Скажу,що я вже випікала  печиво за цим рецептом і не тільки печиво)))) Але! Було одне "але"-коржі були надто твердими,хоча й автор запевняла ,що вони потім стануть м"якенькі....Тому,в цьому році я просто трохи змінила рецепт(ггг!-це я вмію),і в результаті получилось смачненьке печиво!
Знаю,що дівчата пекли подібне печиво за своїми рецептами....я лише скажу,що в тісто я не додавала гвоздики(вона мені й так не подобається),але кориця та імбир -присутні:)
До речі,прикрашала помадкою за рецептом Валентини ;-) -прикольно!
....а у нас свята продовжуються.....

16 коментарів:

  1. Гарне печиво! І смачне, напевно ;)
    про гвоздику може сказати, що на другий день вона вже слабше відчувалася у печиві, а потім то й взагалі дуже слабо :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Печиво й справді-смачне і запашне,і зовсім не тверде)))) стало.
      Ну,мабуть,гвоздика-на любителя...а в моєму рецепті ще й какао є:)

      Видалити
  2. Красота! У блогожитті:),бум на це печиво:))! Багато хто його пекли,тре і собі буде спробувати,люблю таке запашне печиво,особливо з корицею:)

    ВідповістиВидалити
  3. мммм,яка смакота!!!!
    Ось,сижу зараз з чайком,а в мене такого печива нема(((((наступного року спробую і я такого напекти!!!!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. навіщо так довго чекати?))))) Можна на Старий Новий рік напекти ;)

      Видалити
  4. Хороша штука - це печиво :) І розважилися, і є що показати людям - та й смачно! Три в одному :)

    ВідповістиВидалити
  5. Смакота! А ми своє вже з'їли - зтрощили можна сказати:))) Треба знову пекти - дуже до вподоби ці смаколики, до того ж цукрові олівці ще залишились. А я прянощів не шкодую - дуже їх люблю:)

    ВідповістиВидалити
  6. Я теж надивилася у блогожитті на ці печивка, і якщо матиму час, напечу і собі на старий Новий рік!
    П.С.А печиво і справді смачне-сьогодні я ним ласувала:)

    ВідповістиВидалити
  7. Прикольне печиво! Рада, що помадка згодилася, мої діти тільки її і з'їдають (злизують) :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,я би до такого не додумалась(про помадку)-це ж просто й смачно!:)

      Видалити
  8. Ням-ням!! І я пекла печиво за рецептом Валентинки Комісаренко))) теж смачненьке, а зафоткати не встигла)))

    ВідповістиВидалити
  9. Я вже три роки печу за Лізиним рецептом і щоразу воно виходить інакше)))Цього року м"якші вийшли прянички.Особливо гарно вдалися будиночки-смачні та м"які були.І я гвоздику не даю-чоловік не любить...)))Гарне печчивко вийшло в тебе))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я вже теж не вперше пекла за цим рецептом...спочатку у мене був пряниковий будиночок)))))а цього року полінувалась,то було тільки печиво)))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...