Прихильники

31.01.13

На замовлення:)

Вчора  ввечері мене попросили терміново  зробити вітальну листівку для хлопця...
Було дуже багато нюансів обговорено що до виготовлення листівки...і ця листівка мені ніяк сьогодні не хотіла робитися))))
Але ввечері мене відвідав(ла) Муз(а) ги-ги! і я показую вам свою роботу:



На фото листівка трохи світліша,ніж є насправді...Умови замовниці деякі я виконала-цифри(їх вирізала вручну й проштампувала) і напис мав бути обов"язково і ще сердечка мали бути,а вони в мене теж присутні на листівці)))),тому,я гадаю,що із завдвнням я впоралася)))))
Папір мені цей подарувала Валентина,а бордюрчик дирокольний-Алінка...бачите,я все зберігаю,а при нагоді-використовую:)
***
пс: у нас така жахлива погода-плюсова температура,все розтає(а до того-було купа снігу!!!) і  повно води кругом...."час рікою пливе..." :)

10 коментарів:

  1. Вітаю з замовленням листівки і з тим , що вона таки створилась хоч і в невеличких муках))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Юля!Муки полягали в тому,що замовниця висловила свої побажання,а воно в мене якось все не складалось))))

      Видалити
  2. УРА!!! Справилась! :)))) І усе на ній є - 20, сердечка... Але ж прийдеться багато писати у ній))))), а комусь - багато читати о_о

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Думаю,що справилась...і ще"щоб простенька "була))))
      Ой,Алінко,то вже не мої проблеми-щось напише:)До речі,там всередині ще є проштамповка двома штапмиками:)

      Видалити
  3. Молодець! Справилась гарненько, хоч і з муками :-)
    ПиСи Треба побільше папіру розсилати, то хоч ідеями запасусь, як його використовувати - у тебе класненьке поєднання вийшло!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!Ну,за один день треба було зробити,а подумати не було коли)))))
      Валентино,папір класний!А мені якось цей сам в руки напросився,хоча я спочатку думала робити в коричнево-бірюзових тонах:)й інший папір хотіла використати,який теж тобою був подарований))))

      Видалити
  4. Цікава робота, особливо проштамповані цифри-дуже вже вони оригінальні!

    ВідповістиВидалити
  5. Я вчора,здається в класниках?,бачила цю листівочку))І тожі соб сказала,що давненько в тебе в бложику не була-треба навідатись)))І ось-я тут!І що я бачу!Ту листівку я вчора не роздивилась як слід.І знаєш,мені з першого погляду здалось,що цифри зроблені з золотого паперу,типу фольги.А то виявляється проштамповані!!!цифри!Такий кльовий еффект!ВАУ!

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую,Наталю!Цифри тут й справді стали основною окрасою))))
    Заходь до мене коли захочеш-завжди рада гостям!;-)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...