Прихильники

29.01.13

На День народження Емілії :)

Хто така Емілія? Не знаю...я з нею не знайома...)))
Одна маленька дівчинка,якій виповниться три рочки, на днях святкуватиме свій День народження.Для батьків-я так думаю))))-дівчинки замовили у мене пляшечку шампанського:




Замовниця лише одне побажання висловила:щоб на пляшці було написане ім"я дівчинки-Емілія.А все інше-на мій смак...Тому,коли я побачила цю серветку з такою милою дівчинкою,одразу задумала зробити цю святкову пляшечку з цією картинкою:)
Основний фон блідо-рожевий.Так званий задній бік пляшки я трохи порозмальовувала акриловими фарбами,також в роботі використала контури по склу.




Ще ,на даний момент,цю пляшку замовниця не забрала,але я сподіваюсь,що їй моя робота сподобається:)

16 коментарів:

  1. вона не може не сподобатись, пляшка просто фантастично ніжна

    ВідповістиВидалити
  2. на місці батьків, я б зберегла цю пляшку - щоб Емілія у більш свідомому віці оцінила її! І спробувала, що у ній ;-)
    Гарна робота! Молодець!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Моє діло-зробити,а що потім роблять з моїми пляшками-мені не відомо:)

      Видалити
  3. Дуже красиво! Ніжно і святково. Де водяться такі серветки? Я мріяла про таку, і не пощастило натрапити :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую-старалась,як могла:)
      Серветку купила в "Декупажному раї"))))-замовила поштою,уявляєш?))))Подумала:поки я доберусь в той магазин,то скоріше воно мені прийде поштою))))

      Видалити
    2. Дякую за свіжу ідею :) Я б не додумалась замовити поштою :)))

      Видалити
    3. ))))Тобі ж ближче сходити в магазин,ніж мені...Але,я всеодно туди якось потраплю!:)

      Видалити
  4. Яка гарна пляшечка вийшла, ніжні-ніжна і дуже підходить до такого свята))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!Пляшка й насправді-дуже ніжного рожевого кольору:)

      Видалити
  5. Людо, у тебе таких ще не було!!! Це просто КЛАС!! І дівчинка, і надпис, все просто класс :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))))Бо мені ще не замовляли раніше таких дівчачих пляшечок...
      Дуже дякую!!!

      Видалити
  6. очаровательная бутылочка... картинка..ну прелесть просто!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...