Прихильники

28.01.13

Хто-куди,а ми-на сумісний ліфтинг! :)

Надумали ми вчора з моєю сестричкою Іринкою разом поскрапити)))
Вирішили ліфтити листівку.Скажу одразу:ніколи нічого  й нікого не ліфтила,тому,не знаю,чи вдалося мені впоратись із завданням...
Тим не менш,кілька годин приємного спілкування за улюбленою справою-і от мій  результат:



Це фото взяла із блогу Іринки-листівка тут більше відповідає реальності(в кольорах)
Скажу ще,що всі матеріали для роботи люб"язно надані моєю сестрою!)))))
До речі ,ТУТ можна побачити більше фото з наших посиденьок :)



А це,власне,оригінал листівки,яку ми ліфтили і автор цієї листівки Оксана-Зірочка:





16 коментарів:

  1. дуже гарна листівка! Ліфтинг вдався (мені так здається) на всі 100%!
    А як ти золоті крапинки робила на синьому? :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!)))
      ...а то такий папір темно-синій з крапинками!

      Видалити
  2. Людмило, наш спільний ліфтинг вдався на всі 100%-тому ,що ми класно провели час!!!
    Буду чекати наступних вихідних!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж сподобалась наша спільна робота!;-)
      Ага,на наступні вихідні ще щось придумаємо;-)

      Видалити
  3. Классно получилось!!! Вроде и с цветочками, и в то же время неоспоримо мужская

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Я теж думаю,що це-чоловіча вийшла листівка:)

      Видалити
  4. Очень мне нравится Ксюшина открыточка! В моих любимых цветах) Людочка,отличный лифтинг! Суть ведь не просто скопировать работу, так что все отлично получилось!

    ВідповістиВидалити
  5. Класно вийшло, Люд! Хоч і повністю відрізняється твої листівка від Зірочкіної, але і композиція така ж і елементи, от що значить ліфтинг :-)
    Молодці, що посиділи-поскрапили, я б теж із задоволенням з кимось поскрапила :-(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну,в мене й не було мети-скопіювати до точності:)-це моє таке бачення)))
      Так,класно посиділи- і попрацювали,і поспілкувалися!

      Видалити
  6. Я в ліфтах не дуже розбираюсь, в моєму будинку немає ліфтів, живу на 3 поверсі :) Але мені дуже подобається результат ваших посиденьок! Суперово:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля,у мене теж нема ліфта,але листівку захотілось зліфтити)))))
      Посиденьки вдалися!:)

      Видалити
  7. Бачила,ага,в сестрички ваші "плоди")))Вдало посиділи!Гарна листівка вийшла.

    ВідповістиВидалити
  8. Людочка, все чудово вдалось!!! набагато краще коли не повністю скопійовані всі елементи, а додається своє бачення )) і листівочка така тепла і душевна, про справжнє, міцне і вічне кохання ))
    Дякую вам, сестрички, за вашу чудову спільну роботу і красу ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанко,дякю тобі!Я рада,що змогла передати своє бачення твоєї листівки:) і що тобі подобається моя робота!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...