Прихильники

05.12.12

Без заголовка:)

Сьогодні у нас  весь день йде лапатий сніг....зима,все-таки:)
А я вам показую свою нову листівку:



Спочатку задумувалось одне,потім-інше,а в результаті вийшло щось таке))))
Дитяча? Можливо...але,як подумати,то свята Нового року ,може,діти чекають і  більше,ніж дорослі:)Я завжди в дитинстві з нетерпінням чекала,коли вже будемо ставити й прикрашати ялинку і коли вже нарешті прийде той Дід Мороз)))))А ще мені подобались дитячі костюмовані ранки в школі.На жаль,зараз в школах(принаймні,в нашій-точно) не проводять для дітей таких новорічних свят.Прикро.
...гаразд...одну новорічну листівку в цьому році зробила-з мене вистачить(ггг!!!)

13 коментарів:

  1. ану, ще роби!!! А то все пляшечки та пляшечки... Он яку гарну листівку зробила! ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пляшечки теж треба,а листівки-то таке...))))

      Видалити
  2. І я теж кажу, роби ще. Листівка вийшла класна, а дитяча чи ні вже не знаю. Знаю, що дівчинка гарненька і ті гілочки-краплинки - мені ну дуууже подобаються!

    ВідповістиВидалити
  3. Гарнюняяяя, Людмилко, не зупиняйся!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Гарна та мила новорічна листівочка:)!

    ВідповістиВидалити
  5. А-А-А!!! Люда, така класнюча листівочка, хочу ще обовязково!!!!! Однієї точно буде мало)))

    ВідповістиВидалити
  6. Людочка, завидую вашей снежной погодке)
    Хорошенькая открыточка)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так,Віка,у нас вже справжня зима прийшла(чи надовго?)

      Видалити
  7. І в нас сніг :) А листіка така святкова, мала снігурочка, чи помічниця Санти... Давай ще!

    ВідповістиВидалити
  8. І нічого не дитяча! Святкова! Новий рік таке свято, коли дорослі (навіть самі сурьозні) стають дітьми - одягають костюми, шукають подарунки під ялинкою, грають в смішні ігри:)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...