Прихильники

27.12.12

Різдвяні ангели

Свято наближається!!!.....
Ще стільки справ не зроблено,а ще більше -й не буде зроблено))))) Ну,й що з того? Всеодно свято Нового року прийде до кожного з нас!
Головне,вірити в диво і воно неодмінно станеться!
Показую вам панно з ангелочками:

Не знаю,можливо,робота більше схожа на...валентинку:),але в моєму задумі-це різдвяні ангелочки!
Виконано в техніці декупаж.
Нарешті!!!!!! у мене получився кракелюр двокомпонентний,який до цього часу в мене чомусь не виходив.Але ж-"если долго мучиться...",то звісна справа-що-небудь та й получиться;-)
Хоча,не так вже я й довго мучилась,але результатом дуже задоволена(звичайно,косяки свої є-куди ж без них?) Тільки одне "але" мене мучить-не маю чим затирати тріщинки(і не знаю-чим їх затирають по-правильному)Сподіваюсь,Ольга,ти мені підкажеш це? ;-)

Якщо з такою роботою мене приймуть на завдання в ArtClubUA ,то я приймаю участь)




14 коментарів:

  1. в моєму розумінні ці ангелочки не валентинкові, а різдвяні - там ж квіти пуансетії! :)
    Гарне сердечко! І кракелюр явний;) Молодець!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже класне сердечко!!!!
    І я зовсім не бачу там дефектів!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!Дефекти я приховала)))))на скільки це можна було зробити:)

      Видалити
  3. Привіт. Класно! Однозначно різдвяні, бо і морозник, і пуансетія... А чим затирати- не підкажу :) Мало досвіду. Затирають різними штуками - і сухими (від пастелі до сухих тіней), і жирними (олійною фарбою чи бітумом), в залежності якої фірми кракелюр. А ти чим робила? Навчи :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я затирала тінями сухими,але вони потім не дуже хочуть змиватися))),але -може бути)))

      Видалити
    2. Так в тому і справа, що воно чомусь не змивається - все те, чим пишуть затирати... чи є якийсь фокус, чи... Не знаю поки :))) Уяви як змити олійну фарбу :)))

      Видалити
    3. Ага,за олійні фарби я взагалі мовчу))))Просто тінями коли затираєш,мені здається,що мало насичені тріщинки получаються...але,так як я іншим не пробувала затирати,то й не уявляю,як може бути по-іншому:)

      Видалити
  4. Однозначно різдвяні!!! Гарненькі! А у всі ваших примудростях затирки я не мастак, то ж просто любуюсь!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Валентино!А ми теж любуємся;-)

      Видалити
  5. різдвяні-різдвяні!!! і з кракелюрчиком вітаю, що получився!
    не знаю , що це таке , той двокомпонентний, але знаю, ск то радості, що шось нарешті получається )))))
    і дякую за участь у завданні від АртКлубу :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мар"яно,ти маєш рацію-радості було повно!!!))))Дякую!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...