Прихильники

25.12.12

Новорічна пошта і про те,як у нас кіт валяється))))

Новорічною поштою я отримала чудові листівки з гарними вітаннями від дівчат!
Ця листівка з оленятком прилетіла до мене від Юлі:


 А ця листівка з веселим сніговичком прилетіла від Лариси:



 Лариса мені ще подарувала диск з колядками,які виконує хор,яким керує Лариса!!!Ось так-суперовий подарунок!Я вже встигла все переслухати-насолодилась прекрасним виконанням....
Дуже дякую вам,дівчата,за привітання!!!!!Я така рада!
Я сьогодні теж ще парочку листівок відправила,але...забула їх сфотографувати)))))
А в попередньому пості я запитувала у вас,чи готові ви до свята Нового року,і більшість з вас написали,що у вас "ще й кіт не валявся"...))))
А у нас,дівчатка,(Оля,бачиш?) кіт валяється,а точніше,кицька Аліска))))Зазвичай,це у нас така картина:




Кіт валяється,а я нічого не встигаю....От такі от справки...:)

18 коментарів:

  1. Людмилко, я коли прочитала назву повідомлення, подумала, що ти розкажеш, як ти почала до свята готуватися:) А ти в буквальному сенсі:))) Киця така солоденька, я навіть уявила як вона муркоче:)
    Листівки чудові! Вітаю!
    А я тісто на штоллен замісила...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я про ті штоллени тільки читала і все думала:треба й собі спробувати)))Оце дочекаюсь.коли ти спечеш і скажеш-які вони смачні,то ,може і мені захочеться спекти)))
      Так,Аліска знайшла собі "тепленьке місце"

      Видалити
    2. Я теж читала-читала... і спекла:) Кілька днів вже "зріють"... Треба, мабуть, показати :)

      Видалити
    3. "Штоллен! Спочатку було весело й прикольно...."
      А я про них пізно згадую - вони ж мають довго визрівати, пра?

      Видалити
    4. Ага,вони ніби кілька тижнів мають визрівати...хоча.кажуть,що й одразу можна спробувати)))

      Видалити
    5. Я ще не різала... Все заглядаю до них, принюхуюсь :))) Трохи підгорів низ, бо пекла майже годину... Але то таке, думаю, будуть смачні. Я не втерплю і розріжу - поділюся досвідом :)

      Видалити
  2. Вітаю з новоприбулими! ;) У мене є диск від Лариси ще з минулого року, а від Юлі я вчора отримала конвертика! :)
    Аліска: "Хто перший встав - того і чоботи! А я і не встану!))))"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аліска вже тут прижилась-на тих чоботах,бо Бодя їх там щодня просушує:)
      А я дуже тішусь,що у мене тепер теж є диск від Лариси- класний подарунок!

      Видалити
  3. Так, треба замовити і собі того диска :))) Як це в мене - нема? :))) Киця така мімімі, спить собі... Може, часом з неї взяти приклад і "нехай весь світ зачекає"? Але ж ми перфекціоністки, як це чогось там не зробити :))) З подаруночками тебе!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так,Аліска буде собі спати і їй байдуже-що твориться навколо..."який новий рік,ви що?...я собі погріюсь,посплю..." а потім кожен рік перегризає нам проводи на ялинкових гірляндах)))

      Видалити
  4. Вітаю з подаруночками!!! Листівочки гарні! Аліска молодець, хай що там, а я сплю! А може їй заліза не вистачає, що вона проводи гризе ?!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ні, їй пенделів чарівних від Люди не вистачає - от вона і гризе то проводи, то спиці)))))))

      Видалити
    2. Пенделі?!... - гарне слово, треба вивчити :-)

      Видалити
    3. Я теж хотіла про пенделі написати))))Алінко,ти ще не додала до списку перегризеного Аліскою-зарядний прилад до телефона:)
      А ще якось вона намагалась лізти на ялинку по стовбуру-вверх,поки не прогнали...правда,кілька іграшок скляних побилось...

      Видалити
    4. і мої навушники - ненажера :)

      Видалити
  5. Красивые открытки,поздравляю!Кошак уютно устроился)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасиб!
      Да,она себе примотрела тепленькое местечко...)

      Видалити
  6. вітаю з подаруночками! це завжди приємно!
    а котик прікаліст))) тепленько йому там спиться!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...