Прихильники

21.12.12

Прикраси на ялинку

Чим ближче свято Нового року,тим  більше нічого не хочеться мені:)...Буває...
Вже давно зробила кілька прикрашалок на ялинку,але -то не сфотографувала.....то-сфотографувала,але чомусь не показувала....нарешті ,сьогодні дійшли руки до показу:


Прикраси двосторонні-на фото видно дві сторони медалі іграшки.
Тут видно все на ділі,тобто,на ялинці:


Скажу чесно,що працювати з такою"малечею"(я про-розміри їхні) мені не дуже сподобалось:)
Хочу з цими штучками прийняти участь в Art Club UA отут:




19 коментарів:

  1. а мені навпаки подобається працювати з такими малими)))) Правда, ангелочок не дуже й малий ;)
    Гарні іграшки!
    Переставай не хотіти нічо!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я зрозуміла,що мені легше з габаритними))) речами співпрацювати:)-з пляшками,наприклад)))
      ...не хочу переставати не хотіти:)

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Дуже дякую!Прикраси й насправді прикольні:)

      Видалити
  3. Давай, хоти ще! :))) Класні іграшечки (медалі) :))) Дійсно, з малечею роботи навіть буває більше...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ай,більше хотіти таких малих не хочу:) Я ж думала,з ними легше буде,а вони виявились такими примхливими)))
      Та й заготовочками не запаслась-в мене більше нема,а в магазинчик я все ніяк не можу вибратись(добратись?)

      Видалити
  4. Суперові іграшечки!! Набагато кращі купованих!! Вміла б я такі робити в мене б вся ялинка обвішана була б)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Звичайно,такі іграшки-ексклюзив)))Але,мені і скляні дуже подобаються!

      Видалити
  5. От ти примхлива, то малі, то великі, то нетакі-сякі :-) А мені подобаються твої іграшечки, таки стильні і милі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені іграшки теж подобаються,а от возитися з ними не сподобалось)))
      Дякую!

      Видалити
  6. Ото краса. Вони такі класні.

    ВідповістиВидалити
  7. Підтримаю Юлю, вміла би я такі робити, зробила би всій родині напевне)))
    Іграшки дуже класні.
    Дякую, що берете участь у завданні. Арт клуб.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Катя!
      Мабуть,якби в мене було більше заготовочок,то я б теж зробила більшу кількість таких іграшок,але...я б їх подарувала б своїм друзям:)

      Видалити
  8. Люда, подвесочки ОООООЧЕНЬ красивые - яркие новогодние!!! очень понравились))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...