Прихильники

19.12.12

Ой,хто,хто Миколая любить,ой,хто,хто Миколаю служить....


...тому  святий Миколай принесе подаруночки)))
До мене завітав ось такий Миколай:

Панно в техніці декупаж.
Обрамлення-кракелюр з яєчної шкарлупи,покритий позолотою.
Ягідки об"ємно -прозорі,а листя трошки поблискує:)
Ну,дуже мені подобається ця робота!:)

Отримала вчора ось такий подарунок від своєї сестрички Алінки:
 Дуже дякую! Приємна несподіванка-обкладинка на паспорт з вишитою білочкою!Мій паспорт уже стильно вдягнений! А гарненький котик вже знайшов собі місце на холодильнику(котик-магнітик,якого Алінка сама розмалювала!) І-чудова листівка!

Що ж,тепер і мені час зробити комусь подаруночок.
В списку бажаючих отримати новорічну фоторамку виявилось сім дівчат.
Довго думала,яким чином обрати переможця?...та й вирішила...Запитала в однієї цікавої людини)))),яка зовсім не має відношення до мого блого-життя,назвати число від 1 до 7-включно.Не вагаючись,було названо число.....)))Було названо те саме щасливе(для переможця) число,яке потім згодом мені видав дядько Рендом:

Ось так-дива трапляються!;-)
Наталя написала:
Какая прелестная рамочка, а вдруг выиграю?:)
http://zarazjuka.blogspot.com/

Наталя,вітаю,ти виграла! Чекаю на твою адресу на pre.milada@yandex.ru
Всім бажаю гарних,бажаних подарунків і не лише на свята,а й в звичайні дні!!!;-)

9 коментарів:

  1. Ой, яке гарне панно! А подарунок який!)))))
    Вітаю Наталю - знаю з власного досвіду, як то приємно у такий день щось вигравати!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой,мені це панно теж гарне:)А подарунок -суперський!!!
      Я думаю,подарунки всім приємно отримувати,а якщо вони несподівані,то ще приємніше;-)

      Видалити
  2. ой как приятно в такой праздник получить такую милую уютную вещицу! Спасибо и с праздником!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я буду тільки рада,якщо подаруночок тобі сподобається;-)

      Видалити
  3. Красивое панно и подарок замечательное.Поздравляю победительницу.

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарне, святкове панно! Та А переможницю - вітаю!

    ВідповістиВидалити
  5. Людмило, панно просто неймовірне- воно своєю красою заворожує погляд!!!Молодець!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...