Прихильники

17.12.12

Коробочка для подарунка

Нарешті  одна моя робота,а точніше-попільничка-знайшла  свого героя господаря))))
Але,щоб подарунок,бо це має бути подарунок- мав подарунковий вигляд,я вирішила й оформити його- цей подарунок-подарунково))))))))))
У мене з"явилась така коробочка:




Одразу скажу,що коробочка була вже готова(випадково:) знайшлась в мене вдома),вона -сірого кольору і я її просто заскрапила:




Розмір коробочки 11,5х5,5х11,5 см
Використала перламутровий картон срібний,пеламутровий картон рожевий з тисненням(дякую Оксанці-Зірочці за нього),сріблясту стрічку з сніжинками.
Коробочка з усіх боків має одинаковий напис"Веселих свят!"
І,до речі-це "хлопчача" коробочка )))))))

16 коментарів:

  1. Ого! Думаю, "упаковка" й сама має вигляд подарунка! :-)) Гарненька1

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну,треба ж,щоб вручення було гарним))))

      Видалити
  2. Як добре, що попільничка знайшла для себе таку красиву "хатинку" і майбутнього власника!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ...спочатку-власника,а потім-коробочку...чи-навпаки?))))
      Думаю,попільничці на новому місці буде краще,ніж у мене:)

      Видалити
  3. Мені подобається поєднння кольорів. Дуже гарно вийшло!

    ВідповістиВидалити
  4. Класна коробуська! Молодець! Подарунок має гарну хатинку!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!Хотілось,щоб і упаковка мала привабливий вигляд,хоча можна було б просто купити якийсь пакетик)))),але ж так-не цікаво:)

      Видалити
  5. А хтось казав, що вона не хлопчача? :) Дівчатам палити не треба, ну-ну-ну!
    Гарна коробочка - я б у ній щось зберігала потім)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я взагалі противник паління,але ж...але ж...людина сама вирішує-палити чи не палити,не залежно від того-хлопець це чи дівчина:)

      Видалити
  6. о, бачиш, прилаштувала попільничку в хороші руки )))
    а переживала )))
    чудовий подарунок і коробочка вийшла фантастична!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну,так-рукі хороші))),хоча як я вже писала вище,я не одобрюю те,що людина палить:)
      Дякую!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...