Прихильники

03.12.12

Вони розмножуються......:)

Ну...щоб далеко ото не ходити,після першої новорічної пляшки зробились одразу ще дві-і тепер їх уже троє....


Сочатку з"явився з-під моїх ручок оцей секстет Дідів Морозів(чи-Санта Клаусів?).Минулого року ці дідугани були в фаворитах-я робила на замовлення дві таких схожих пляшечки,тому вирішила в цьому році теж таке зробити:



А потім завітав ще один Дідик Морозик-він новачок,але сподіваюсь,що він теж сподобається всім:)

Знаєте що,дівчата? А  я таки вже набила руку на цих пляшках-сама тішусь,що кожна робота все гарніша й гарніш(ттт!!!) у виконанні-росту,мабуть...і це приємно радує!)))))))
пс: у нас сьогодні йде сніг:)

11 коментарів:

  1. Люда, а вони таки казкові і чарівні твої пляшечки))
    Останні дві мені дуже сподобались!!
    А у нас такий дощ з вітром противний((

    ВідповістиВидалити
  2. МОЛОДЕЦЬ! Таки гарні)))) Особливо новачок - тих просто вже знаю "в лице", вони теж гарні ;)
    Я вчора затарилася КЗШВ)))), але оскільки рука у мене не набита, до роботи братися не хочу)))
    А у нас мокрий сніг-заліпун-повікнахтарабан(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені ця з новачком теж дуже подобається:)
      пс: у мене ще двоє очікують своєї черги)))),але мені їх вже не хочеться))))

      Видалити
  3. Які вони гарні та чудові!!! Настрій святковий відчувається:)

    Підкинь до мене трохи снігу, а то в нас противний дощ цілісінький день ллє...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Людмило!
      Сніг у нас був мокрий-ніби й ішов весь день,а калюж наробив))))А сьогодні вже мороз...

      Видалити
  4. Вітаю з першим снігом і такою чудовою компанією до Нового року! Веселенькі дідуганчики!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валентино,дякую!Компанія й справді веселенька-для такої ж веселої компанії:)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...