Прихильники

07.11.12

Шипшинові ліхтарики:)

..."яблоки на снегу...розовые-на белом...что же нам с ними делать,с яблоками на снегу?..."
Ой,про що це я?))))
У мене ж тут-ягоди в снігу,а точніше-шипшинка замерзша...





...а ще точніше-це я панно таке "намалювала" в техніці декупаж:) Моє перше панно,між іншим...і думаю,що -не останнє....
Мені дуже подобається! А вам сподобалась моя робота? ;-)

пс: Знайшла такого дитячго милого віршика до теми:
Посвітлішало в гаях,
Вся шипшина в ліхтарях.
Прилетіли снігурі,
Кажуть: «Наші ліхтарі».
Прилетіли горобці,
Кажуть: «Наші ліхтарці».
Прилетіли шишкарики,
Кажуть: «Наші ліхтарики».
А шипшина мирить їх:
- Ці ліхтарики для всіх.

14 коментарів:

  1. так, ці ліхтарики для всіх! :)
    Гарне панно у гарної панни ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Ви що, зговорилися з Алінкою? Тільки що милувалася її чудовими новорічними листівками, а в тебе теж повіяло зимовим настроєм:)
    Гарне панно! Я люблю таку шипшину, коли вона на кущі, вже трохи підморожена...
    Людмилко, я "морально визріваю" до декупажу пляшки, можна буде поприставати до тебе із запитаннями?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та ні,ми не змовлялися....)
      Людмило,можеш звертатися-чим зможу,тим допоможу;-)

      Видалити
  3. Людочка, чудове панно!! Ягоди виглядають, немов живі!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля,дуже дякую!Картинка сама по собі дуже приваблива)))

      Видалити
  4. Гарно вийшло, вони так об"ємно виглядають, я довго наближувала фото, думала - чи є там якась структурна паста, чи ще щось :) Чудові ліхтарики для всіх! Вітаю з першою роботою - панно :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олечко,не розжилась ще я на подібного роду пасти-то картинка така...дуже вже мене приваблювала й зваблювала)))),що довелось її кудись примостити...так і получилось панно.Дякую!

      Видалити
  5. Дуже гарне панно!Доторкнутись хочеться)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...