Прихильники

30.11.12

Перша пішла!...)))

Перша пляшка шампанського на новорічну тематику:



Не думайте,що я тут нічого не роблю))) Просто,чогось останнім часом не хочеться нічого...так,отакий абсурд...у мене є кілька нових робіт,а я не можу нормально їх сфотографувати,щоб передати всю красу ...
Така  ж  халепа  спіткала  й цю пляшку-ну,не змогла я передати  ті барви,якими виблискує насправді ця пляшечка-вона(пляшечка), між іншим ,з позолотою))))
Звісно,у всьому цьому винна ..погода-пасмурно,туманно і ...холодно:)
За серветку дякую Алінці-Бедрику))))
Далі буде.....

20 коментарів:

  1. Так, так!!!Дівчата , повірте і мені!Ця пляшка шампанського просто неймовірна і вона так класно переливається і виблискує(вчора я мала змогу потримату цю "красу" в руках)...
    Людмило, ти вже справжній ас по декупажу пляшок!Молодець!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой,Ірино,дякую за похвалу!)))))Але,пляшка й справді насправді гарно виблискує;-)

      Видалити
  2. Вау,яка краса!!!!!
    Чудова пляшечка,яку можна відкрити на новорічну ніч!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Іванко!Звісно,хтось відкриє цю пляшечку в новорічну ніч!;-)

      Видалити
  3. Ох, ця погода! :-((( Уявляю, як гарно вона виблискує! :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ларисо,погода й справді не радує,і сонця зовсім нема:(
      А пляшечка -"золота")))

      Видалити
  4. О, яка пляшечка!!!! Я й не думала, що ця серветка так гарно може пляшку прикрасити!! Права Ірина - ти ас у цій справі! ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алінко,дякую!Мені ця серветка одразу приглянулась й примірялась на пляшечку))))по-моєму,дуже класно вийшло))))
      пс:ото вже мені й аса знайшли(чи-аску?) :)

      Видалити
    2. я її на панно бачила))))
      Асса! Асса!)))))ггг

      Видалити
  5. Людочка, у тебя дома ящиками это шампанское, что ли? :)))
    Шикарная работа!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))))Ні,Людмило,ящика нема,а кілька пляшок знайдеться:)
      Дякую!!!

      Видалити
  6. Дуже гарна та дуже акуратна робота:)!

    ВідповістиВидалити
  7. Люда, пляшечка суперова, саме така краса має прикрашати новорічний стіл!

    ВідповістиВидалити
  8. яка вона класна!!! дуже гарно виглядає на фото і виблискує позолотою, але вживу ж тоді й не уявляю яка красива!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуя,Мар"яно!На жаль,я не вмію передати своїм фотоапаратом всієї золотавої краси...

      Видалити
  9. Аска, аска :) Ще й фанатка :) Молодчина, таку красу золотиш :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Фанатка?О,ні!...скоріш за все,це я в цих пляшок-у фаворитах)))) Ну,хочуть вони(пляшки),щоб саме я з них зробила красу....:)

      Видалити
  10. Ас! Точно! Вже ж все бездоганно! Та ще й кожна нова інша!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...