Прихильники

18.11.12

Квітуча магнолія?...а чому б і-ні?...

Декупажу все,що трапляється під руку)))))
А в результаті,в мого вазончика з"явилось таке гарненьке))) "вбрання":


 Трохи незручно було декупажити на такій нерівній поверхні,але,тим не менш,я зробила те ,що хотіла зробити:)
Ой,дівчатка,декупаж мене захоплює все більше й більше....Скажу по правді,натхнення мені додає завжди Оля зі своїми чудовими роботами! ;-)

Цікавинки про магнолію:

За однією з китайських легенд, у давні часи на невелике село, розташоване в горах, напали вороги. Не пошкодували нікого, тільки сто молодих дівчат залишили для своїх «розваг». Щоночі одну з полонянок убивали. Остання дівчина перед смертю в молитві попросила матінку-землю залишити бодай якусь згадку про неї та її подруг. На ранок замість тіл жертв на сільському майдані росло дерево зі ста біло-рожевими квітками. Так у магнолії б’ються сто дівочих сердець.
За версією японців, магнолія з’явилася завдяки дівчині Кейко, яка виготовляла паперові квіти. Але коштували вони так мало, що їй ледве вистачало на прожиття. Одного разу мудрий папуга порадив дівчині капати на кожну квітку краплю крові, щоби оживити їх — але ніколи не віддавати останньої краплі. Кейко послухала його і з того часу почала жити заможно. Незабаром вона познайомилася з молодим чоловіком, котрий виявився дуже скупим і корисливим. Щоби догодити коханому, дівчина робила все більше і більше квітів. Кейко була закохана в юнака, котрий змусив її віддати останню крапельку крові, щоб оживити виготовлені незвичайні квіти для багатого замовника на ім'я Магнол. Кінець легенди сумний: Кейко загинула. Але залишилися жити ті дивні рослини із чарівними квітками, які Магнол на свою честь назвав магноліями.Одного разу вона віддала для квітки останню краплю крові, яка й перетворилася на магнолію.
Кейко виготовляла й оживляла свої штучні квіти в ім'я кохання - щоб догодити коханому. Напевно, тому квіти красуні-магнолії ототожнюють із торжеством щирої, нескінченної любові...

13 коментарів:

  1. Людочка, дуже класно вийшло!!! А Олюшка таки муза!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Юля!Я люблю розглядати роботи Ольги -вони таки надихають:)

      Видалити
  2. Люда, краса неймовірна, так ніжно і відразу весни захотілось))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вдячна ,Юля,за позитив-й справді ,по-весняному получилось...зате,в мене круглорічно на підвіконні буде весна:)

      Видалити
  3. Людо, заглянь будь ласка за нагородою на мій блог. Я черпаю від тебе натхнення і мені завжди тут цікаво!
    http://lelitka-inspiration.blogspot.com/2012/11/blog-post_18.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую,Галино!Мені так приємно!
      Обов"язково заберу нагороду!І...заходьте ще-завжди рада;-)

      Видалити
  4. а як же їжаки-білочки??? ;) Хоча, такий горщик теж дуже гарний!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Білочки ,мождиво,будуть....в наступному житті)))))Захотілось чогось такого-квіткового.

      Видалити
  5. Ну ти герой! Навіть на нерівній поверхні :) я то лінуюся таке робити :))) Дякую за згадку мене в якості натхненниці :) Це приємно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ми не шукаємо легких шляхів))))
      Так,Оля,ти й твої прекрасні роботи мене завжди надихають-особливо,коли мені нічого не хочеться робити,я переглядаю фото з твоїми роботами)))),щоб і до мене хоч якийсь Муз завітав)))))І це в більшості випадків спрацьовує;-)

      Видалити
    2. Дуже цікаво дізнатися, як моя творчість сприймається іншими... Я ж на все дивлюся із своєї точки зору :) Ще раз дякую за підтримку, і за те, що не пошкодувала таких слів :)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...