Прихильники

16.11.12

Простенька :)

Ви вже,мабуть,думали,що я перестала робити листівки? Правильно думали))))
Але сьогодні в мене з"явилась простенька листівка для одного молодого чоловіка,яку для нього замовила його дружина:)


Як вам? Дуже "бідненька" вийшла?...бо мені ця листівка подобається:),а чи замовниці сподобається-ще не відомо....До речі, листівка приурочена до Дня Ангела:) і просили,щоб на листівці був якийсь напис...і щоб -в салатовеньких тонах було все....
А новин на сьогодні більше немає....

12 коментарів:

  1. Мені теж подобається!
    Стримана,якраз в стилі чоловічих листівок!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Іванко!Мені теж здається,що листівка якраз для чоловіка-нічого зайвого!

      Видалити
  2. Не "простенька", а "лаконічна" та "чоловіча"! Мені такі теж подобаються

    ВідповістиВидалити
  3. Мені сьогодні наснилося, що та замовниця сварилася з тобою, бо ти не зробила їй листівку %) Заходжу зранку до тебе в гості - а тут листівка! Думаю, чого це вона з тобою сварилася, ти ж зробила ще й таку гарну листівку?)))))))))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Алінко!Ти знаєш,замовниці листівка дуже сподобалась,вона сказала,що й адресату сподобається-а мені приємно:)

      Видалити
  4. Так як я знаю для кого ця відкритка, то скажу ,що вона буде ідеальним подарунком для пана М.
    П.С.Давай повертася у світ відкриток-Новий рік на носі,,,

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іринко,дякую!Я теж знала,для кого робила листівку)))-бо він мій друг)))Я сподіваюсь,що листівка адресату буде до душі:)
      А новорічних листівок треба зробити...)))) ;-)

      Видалити
  5. Хороша листівка, і проста - як все геніальне :) Думаю, має сподобатися!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Оля!Замовниці вже сподобалось:?)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...