Прихильники

12.11.12

Бедрики для....А***

Моє друге панно- "Бедрики"...які я ніяк не могла сфотографувати нормально....чомусь....тому показую вже те,що вийшло...бо картинка,зроблена спеціально в подарунок, вже добралась до адресата)))


                        Повірте на слово-вживу воно набагато гарніший має  вигляд )))
                                                                             ***
.....треба вже братися до новорічних робіт,а то свято скоро))) прийде,а я ще не підготувалась....:)

16 коментарів:

  1. Такая милая и трогательная парочка :)

    ВідповістиВидалити
  2. А*** теж зацінила таке гарне панно! ;) Дякую!
    Я от тільки думаю: може, прикріпити ззаду магніта - буде гігантський магніт на холодильник? :))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А що?Прикольна ідея-гігантський магнітик))))

      Видалити
  3. Бедрики і кульбабки! Дуже гарно, Людочка!!!

    ВідповістиВидалити
  4. це не просто гарно!!! це чарівно!!! таке враження що кульбабка жива і варто тільки дмухнути і розлетитяться маленькі пір"їнки ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені ця картинка одразу сподобалась-така мила)

      Видалити
  5. дууууууууже гарно! все виглядає як живе!!! ти просто молодець, таку красу зробити!

    ВідповістиВидалити
  6. Відповіді
    1. Дякую!Ну,так-для романтичної пари ...)))

      Видалити
  7. Людмилка, привет!
    Это чтож ты такое сотворила- магнитик, да? Ох, я все пропустила... Картинка такая летняя, здоровская :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олюшка,привет!
      Это картинка такая ,размером приблизительно 17х17см :)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...