Прихильники

11.11.12

В рожевих мріях....

Якось так вийшло,що дві мої останні роботи- пляшечки шампанського-зроблені  в ніжно-рожевих тонах...


Весільне шампанське.
Дуже хотіла примінити свої новопридбані серветки))),в результаті маю таку роботу:


А це шампанське зроблено в подарунок для моєї колеги,з якою ми разом співаємо в народному хорі,-в їхній сім"ї сталася така визначна подія-народилася довгоочікувана донечка!

Скажу по секрету: я дуже задоволена цими роботами! :)
Всім бажаю гарного дня й чудового настрою!:)

8 коментарів:

  1. ох, ці рожеві мрії!!!! Такі гарні пляшечки!!!! Шкода відкривати!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені,Алінко,вони теж дуже подобаються)))Дякую!

      Видалити
  2. Чудова робота! Такі ніжні пляшечки!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Людочка, ты волшебница! Потрясающе нежные тона преображают обычную бутылку! Класс!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Людмилко,за такі гарні і підбадьорюючі слова!

      Видалити
  4. Рожевенькі, просто мрія :) А я вчора допомагала проводити мк по пляшках... Твої - досконалі :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені дуже приємно чути такі схвальні відгуки!Дуже дякую,Оля!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...