Прихильники

28.10.12

До святкового столу


Дівчатка,я тут  конкретно зникла з блогожиття і,мабуть,найближчим часом теж рідко з"являтимусь(якщо взагалі-з"являтимусь)...але,я не байдикую,а деколи що-небудь витворяю....(аби ще хто мені пофоткав мої роботи й показав їх у блозі...)ги-ги!))))
Сьогодні хочу поділитися з вами рецептами салатів,які я робила на одне наше сімейне свято.
Салат "Скибка кавуна"

Салат дуже ефектний має вигляд на столі-одразу всі гості звернули на нього увагу)))
Рецепт і приготування:
куряча грудинка  500-600 г
шампіньйони  500 г
яйця  2-3 шт.
огірки свіжі  2-3 шт.
цибуля
помідори  2-3 шт.
сир твердий  100-150 г
оливки чорні
Спосіб приготування:
М"яско відварити,дрібно порізати.
Гриби і цибулю порізати,підсмажити на олії з додаванням вершкового масла.
Яйця зварити,порізати кубиками.
Викладати шарами:м"ясо-майонез-гриби з цибулею-майонез-яйця-майонез.
Зверху прикрасити:дрібно порізати помідори,огірки-соломкою(я потерла на крупній терці),сир-на дрібній терці,оливки-маленькими шматочками.Зробити імітування кавунової скибки:)


Салат "Нефритовий браслет"

Рецепт:
морква  2 шт.
куряча грудинка  700 г
1 п. майонезу
яйця  4 шт.
ківі  3  шт.
картопля  4 шт.
копчений сир(косичка)  200 г

Спосіб приготування:
М"ясо зварити(1 год. з лавровим листям)
Сир-косичку розплести,дрібно порізати(можна замінити Голландським,але як на мене,то копчений-саме те!)
Яйця ,картоплю,моркуву зварити,потерти на крупній терці.
Викладати на плоску тарілку-шарами,всередину поставити склянку:)
Шари:половина м"яса-половина картоплі-половина моркви-2 яйця-половина сиру-м"ясо-сир-2 яйця-морква-картопля.
Всі шари легенько утрамбовувати,кожен шар підсолити й змазати майонезом(сіточку зробити)
Зверху прикрасити ,порізаними на шматочки,ківі(я порізала дрібно,а в оригіналі було порізано на крупні шматочки)...(не забудьте вийняти склянку;-) !)


Рецепти -з інтернету,перевірені на собі))))
Одразу скажу,що нам сподобався дуже "зелененький"салатик-з ківі,а той"кавун"-так собі...
Гадаю,комусь пригодяться рецепти!
Смачного!!!!!

12 коментарів:

  1. Гарненькі салатики! Особливо скибка кавуна - дуже ефектна! І справді привертає увагу:)
    Назовсім не пропадай - скучатиму, ти ж знаєш як я люблю твої декупажні штучки:)
    Все минеться, якийсь цей рік нелегкий...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Людмило!
      На даний час працюю над однією пляшечкою))))) і.як завжди,купа задумів-в голові)))

      Видалити
  2. О! В мене відразу збільшилось слюновилілення :-))) З ківі робили на минулі Різдвяні свята (декорували як різдвяний вінок :-))), але самі ківі попались якісь дуже спілі, зовсім не кислі, то якось не дуже було, але може то просто копченого сиру не вистачило (ми брали звичайний) :-)))
    А кавун - прямо шедевр!!!!! треба буде й собі спробувати.
    Можу поділитись одним секретиком щодо курки: я в салати зазвичай даю не грудинку, а м’ясо з гомілки або стегенця (дешевше :-))), проте піся відварювання та подрібнення трішки піджарюю на сковорідці (буквально кілька хвилин) та поливаю вичавленим апельсином і так залишаю охолоджуватись (смак - просто шикарний!) Робили з мамою колись два абсолютно однакові салати з різницею тільки в апельсині - всі визнали, що так смачніше.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Ларисо!
      А мені більш до вподоби робити салати з курячою грудинкою))))
      А з апельсиновим соком можна й проексперементувати при нагоді))))

      Видалити
  3. Як класно і красиво! Вже беру на озброєння. Попереду - ювілей! Хочеться чогось нового, смачного і красииииивого!!!

    ВідповістиВидалити
  4. О, дуже дякую! В кожного є свої фірмові страви, але хочеться завжди чогось новенького. Такого я ще не готувала, обов"язково спробую!

    ВідповістиВидалити
  5. Шкода що ти пропадаєш((( твоя відсутніть дуууже помітна(((
    дякую за перевірені рецепти!!
    в мене тільки від перегляду фото вже слюнки потекли)))

    ВідповістиВидалити
  6. Еге ж, і мені помітна твоя відсутність! Салатики виглядають дуже апетитно :-)

    ВідповістиВидалити
  7. Ага, не пропадай!!!! А за рецепти - величезне дякую, особливо від мого чоловіка - великого любителя салатів!!! )))

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую,дівчатка-Галя,Оля,Оксанка,Валентина і Юля!
    Щось заглючив інтернет-не можу вам відповісти кожній-окремо...)))
    Не думала,що мою відсутнісь хтось помітив))))
    Я вже писала,що перший салат мені не сподобався(я думаю,можна буде з якимись іншими інгредієнтами спробувати,а прикрасити так само)А от другий салатик дуже сподобався-і ківі попались смачненькі ,і "косичка" дала свій цікавий смак:)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...