Прихильники

10.09.12

АТС"Тільди.Romantic" і загадка:)


У мене тут така компанія тільдочок)))Хто захоче собі мати одну з них,я охоче з вами поміняюсь,але...першою вибирає Юля-Юльона(якщо їй,звісно,хтось сподобається з цих персонажів)



Ця тільдочка-кокетка.Думки в її голові:"Лекгой джазовой походкой от тебя ушла я в осень....")))
№1-Таня




Ця тільдочка дуже сентиментальна...вона тут трошки плакала))) і в неї потекла туш)))
Думки в її голові:"Но ты же обещал быть рядом,что бы не случилось,я так не хотел плакать,да вот не получилось..."
№2-




А ця тільдочка дуже мрійлива.Думки в її голові:"Бабочки в моем животе-это любовь к тебе...не спрятаться ,не скрыться..." 
№3-Юля





Ну,і -бонус))) тільдохлопчик,який думає:"Если б я был султан,я б имел трех жен и тройной красотой был бы окружен..."але,на жаль,він- принц,просто принц))) і вибрати повинен собі лише одну ...)))
№4-Алінка



А хто першим назве всіх виконавців,а їх має бути чотири,рядки з чиїх пісень я використала у своїй розповіді,тому буде подаруночок! ;-)

25 коментарів:

  1. 1. Лайма Вайкуле
    2. Олена Ваенга
    3. Глюкоза
    4. Юрій Нікулін

    Класні Тільдочки вийшли!
    Гарні цитати ти використала для них!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Молодець,Оля,-вгадала))))
      Чекай на обіцяне щось))))))

      Видалити
    2. Уря! А в мене адреса змінилась...

      Видалити
    3. ...значить,чекаю адресу на "милко")))

      Видалити
  2. Милые АТСки. А песни, думаю, всем известны и их исполнители тоже :)
    1. Лайма Вайкуле
    2. Глюкоза
    3. Лена Ваенга
    4. Юрий Никулин

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ой, 2 и 3 перепутала. Но это уже не важно :) Поздравляю bre!

      Видалити
    2. Ну,Людмилко,не всі може й знають ці пісні...
      Давай я тобі теж щось подарую-для творчості))))

      Видалити
    3. Ну, для таких любителей слушать FM, как я, эти песни знакомы :)
      Людочка, спасибо огромное! Буду очень благодарна!!!

      Видалити
  3. от, дівчата, швидкі такі! :)
    Я б собі тільдодядька забрала, якщо Юля його не захоче)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Добре,почекаємо на вибір Юлі-може,їй ніхто не сподобається?..)))

      Видалити
  4. Прикол! Ти теж надихнулась АТС-ками! Молоток!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чому-прикол?...я вже давно би мала їх зробити,бо вже заборгувала декому))),от нарешті пару штучок створила)))

      Видалити
  5. Все нравится,особенно 3-я. Неудобно писати СМ телевона, до п'ятниці без компа)) атс шикарніе и фразу очень в тему ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля,то ти вибираєш №3,як я зрозуміла?

      Видалити
  6. Класні тільди!!! Прикольні "думки" :-)

    ВідповістиВидалити
  7. Такі класні АТС! Дуже перша сподобалась. Буду рада обмінятись, якщо содобається щось з мого ))) http://tubloko.blogspot.com/2012/08/blog-post_21.html

    ВідповістиВидалити
  8. Суперові Атсочки, я от теж зробила))) як сфоткаю відразу покажу))

    ВідповістиВидалити
  9. Ой як цікаво придумала ;)) АТС-ки прикольненькі!

    ВідповістиВидалити
  10. Класна задумка, Людочка ;) бачу тут справжян АТС-соманія почалась )))
    і мені треба братися до боргів своїх... ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанко,я тут була боржницею-напросилась на АТС,то й вже мусила щось зробити))))),а так-мене не дуже приваблюють такі витворялки)))))

      Видалити
  11. ну ти молодець!! так придумала!!! крууто!
    кльові тільди! :)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...