Прихильники

06.09.12

І не те,щоб- "ні",але й не- "так")))

Чи траплялось у вас так,що ви свої роботи вважали невдалими,чи були незадоволені результатом свого творіння?..
А у мене якраз саме така ситуація: ніби й гарно))),але....але....результат мене повністю не задовільняє.
Тим не менш,покажу вам нові дощечки.
Дощечка"Півник":


Скажу по секрету))),до пари півнику мала бути ще й курочка,але...не получилась:( Що ж,трапляється й таке...
А це дощечка"Томат":


Дуже сподобалась мені ця серветка з помідорчиком -я її одразу "побачила" на дощечці))),і втілила,як бачите,свій задум(виконання бажає бути кращим) ги-ги!..Не дивлячись на недоліки,дощечка,здається,знайшла собі новий дім))))
Це були мої роботи із серії"не дуже вдале виконання")))...але-на помилках вчаться;-)

15 коментарів:

  1. дааа... півник ще нічого, а от курочці не пощастило(((
    Помідорчик, чесно скажу, зблизька дуже гарний, а от здалеку здається, що зелені боки дощечки надто яскраві, а зблизька дивишся - все до діла :))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не судилося курочці бути разом з півником...)))))
      Алінко,я не знаю,чому тобі здається зелений надто яскравим-я підбирала фарбу до кольору листка))) і ніби-то насправді воно не яскраве...
      пс:дощечка з помідорчиком дуже Христинці сподобалась))))

      Видалити
  2. Ой, как мне твои дощечки нравятся! Незнаю уж, почему ты их неудачными считаешь... у меня так вообще ничего не вышло с декупажем... А у тебя загляденье же!
    Да, курочка петушку не помешала бы :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо,Олюшка!Мне эти дощечки нравятся,но что-то не задалось у меня в работе с ними...долго рассказывать))))

      Видалити
  3. Честно скажу, що моєму декупажу до твого ще років триста рости! Мені дощечка з помідором сподобалась, і боки затерті зелені :-). Сумно, звичайно, що півник самотній :-), сподіваюсь, що не довго він таким буде!
    P.S. Майстру звичайно видніше, але як на мене, то нічого "невдалого" не видно

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валентинко,ти перебільшуєш)))
      Ну,курочка навряд чи з"явиться,бо серветку я зіпсувала:(...прикро,звичайно,але не страшно.
      Я написала так,як воно є-я в роботі напартачила і ,звісно,мені ці недоліки видно-просто я вмію все гарно маскувати)))))))))

      Видалити
  4. Так, бувають такі моменти, що твориш-твориш і начебто від душі, а воно не виходить )) Нічого, зате наступного разу буде саме те )) а взагалі дощечки чудові і помідорчик такий аппетитний!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Юля!
      В даному випадку просто я робила все,як завжди,а воно не получилось так,як треба))))
      Мені помідор теж подобається!:)

      Видалити
  5. Очень красивые досочки получились, особенно "Томат"!

    ВідповістиВидалити
  6. Мені все сподобалося, чесно. Такий плавний перехід кольору на півниковій, і зелень на помідорній... Все до діла. А подругу для півня, думаю, можна буде влаштувати, знайти таку ж серветку і зробити ще одну спробу :) От і все!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Оля! Та я через відсутність курки не дуже переймаюсь))))Мене бентежить інше:чому робиш все так само,а раз -виходить,а раз-не виходить? :)

      Видалити
  7. Людочка, я тебя понимаю...сама сейчас в таком же состоянии. Главное, не отчаиваться! Это же творчество...оно у нас такое..тонкое и чувствительное)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да,Віка,а ми-люди творчі..і ранимі,і чуттєві...і всілякого роду невдачі сприймаємо дуже гостро.Але...треба бути на позитиві!;-)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...