Прихильники

27.09.12

Панкейки:)


На днях тут Людмила Zhozi  готувала панкейки-американські млинці...Я вже давненько задивлялась на рецепти приготування,от нарешті наважилась й собі таке спробувати)))
Смакота!!!




Рецептів перглянула багато,обрала для себе один,але трохи змінила його))) Я завжди "бачу" по складу продуктів,що може з того всього получитися))) й одразу можу змінювати інгредієнти.
Але на першу спробу я все зробила за рецептом-тісто виявилось надто рідким,тому додала більше борошна.Панкейки всім дуже  сподобались одразу й до фотосесії жоден х них не дожив)))
Тому,наступного дня прийшлось пекти панкейки знову,але я вже трошки змінила спосіб приготування тіста-вийшло набагато краще!(на фото)Готові вироби дуже ніжні,пухкі й смачненькі!
Рецепт такий(пишу з власного досвіду) :
2 яйця
2-4 ст.л. цукру
2 скл.молока
2-3 скл.борошна
1 ч.л. соди ,погашеної оцетом
2-3 ст.л. олії рафінованої
дрібка солі

Спосіб приготування:
Відокремити білки від жовтків.Збити білки з 2 ст.ложками цукру і з сіллю до стійкої піни.Жовтки збити з 2 ст.л.цукру,додати 1 скл.молока,борошно,соду-розмішати,додати1 скл.молока.До маси додати збиті білки,обережно ложкою(!) перемішати,додати олію.Все розмішати-тісто повинне бути рідше,ніж на оладки,але густіше,ніж на млинці;-)
Смажити на сковорідці без масла й олії(це основна умова  приготування панкейків)на помірному вогні.
Я наливала на середину сковороди тісто приблизно d=10 см.Коли з"являться бульбашки,перевернути на інший бік.
Подавати з варенням.медом,кленовим сиропом(в оригіналі).Дуже смачні й ,головне, не жирні! ))У мене вийшло 22 шт.
Смачного!!!!

14 коментарів:

  1. Суперові млинці!! Теж їх вже неодноразво пекла))) до фотосесії в нас практично ніщо не доживає))) мужички мої оперативно все поїдають)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я перший раз як смажила,то Богдана одразу їх і пробувала)))А як вдруге смажила.то Богдана була ще в школі-тому й встигла я ще їх і сфоткати)))
      Мені сподобались такі млинці-думаю,прийдеться частенько таке готувати:)

      Видалити
  2. Ням-ням! Вже й мобі хочу :-)))) Дякую за рецепт

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Будь ласка,смажте і їжте на здоров"я!;-)

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Так,Людмило,ніби получились такі як треба:)

      Видалити
  4. УХ!!!! я собі уявляю які вони смачнючі ))) а мої дуже люблять всілякі млинці )) переписую рецептик )))
    Дякую ))

    ВідповістиВидалити
  5. а..ще уточнення ))
    ".наливала на середину сковороди.." то ти один смажила за раз? такий невеличкий просто?
    вибачай за таке дурне питання, але я ще не такий спец як ти )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так,Оксано,смажила по одному й вони не дуже то й маленькі-в діаметрі приблизно 10-12 см(на мою сковороду більше не вміщалось)Так,я лила тісто на середину,а воно трохи розпливалось саме.Але тісто не повинно бути надто рідким.Спробуй-дуже смачні виходять;-)

      Видалити
  6. А я ще не пекла таких ніколи... або тонкі великі (кружавные :)), або млинчики такі маленькі :) Але люблю і ті, і ті. Дякую, треба спробувати!

    ВідповістиВидалити
  7. Бідна моя фігура, точніше пам'ять про неї :-0 Впевнена, смачні ... ммм ... Я теж схожі печу, за виключенням того, що суміш в магазині купую, а діти замішують :-), потім поїдають з медом, бо кленовий сироп феее, ну для моєї сім'ї у всякому випадку :-) От як не буду лінива, то таких напечу, дякую за рецептик

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую за рецепт!Я вже вчора теж випробувала свої кулінарні здібності-млинчики сподобалися усім!!!

    ВідповістиВидалити
  9. а я сьогодні такі робила)))) Влад навіть їв :) Але вони в мене не дуже пухкі получилися - на сковорідці були вищі, а як у тарілку поклала - знизились...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. і ще, що мені найбільше у них сподобалося, що вони не жирні (не олійні)!!!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...