Прихильники

24.09.12

Чим би Людмила не бавилась,лиш би...це приносило задоволення)))))


Спробувала себе вперше в новому для себе виді творчості-робила букет з цукерками:)


В суботу ми ходили на весілля до близьких нам людей(це саме на це весілля я пекла грибочки).Мені дуже захотілось спробувати зробити для подарунка щось цікаве й особливе(так,як віра молодят не дозволяє їм вживати спиртного,то ідея  подарунка  у вигляді шампанського))) одразу відпала)
Букети з цукерок мені подобаються,але до цього часу у мене не було нагоди спробувати створити щось подібне.Одразу попрошу занадто не критикувати-це перша робота,яку я зробила  і зробила  з того,що знайшлось під рукою в моїх запасах)))
Скажу таке,що гадала,що це все робиться набагато простіше й швидше,ніж виявилось насправді.
Отже,висновки:ручна робота-це робота,в яку вкладена не лише праця,а й душа,частинка себе....(хоча,деякі цього не розуміють...але зараз мова не про них)
 Гадаю,молодятам мій букет сподобався,а так як наречена дуже полюбляє цукерки,то впевнена,що їй-точно сподобався))))

Не знаю,чи захочу я ще коли-небудь зробити щось подібне,але ,якщо -так,то ви про це дізнаєтесь;-) Але роботою своєю я задоволена!:)
Дякую,що заходите в гості!:)

21 коментар:

  1. Букет з цукерок чудовий! Як для першого разу, ти справилась на всі 100% :)). Згідна з тобою роботи з цим видом рукоділля:)) багацько!

    ВідповістиВидалити
  2. ой какая красота в этот холодный день!! Глаз не оторвать!))

    ВідповістиВидалити
  3. О, я теж таким бавилась колись :) Якщо це приносить задоволення - чому б ні? Молодчинка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та побалувалась трохи та й ,мабуть,хватить з мене))))

      Видалити
  4. мммммм, ням-ням :))) Вкусный букетик и очень красивый.

    ВідповістиВидалити
  5. Суперово вийшло!!! А яка сила волі!! В мене точно цукерок би не дорахувались))))

    Дякую за АТС і гарнющі подарунки!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже класний букетик!!!!!
    Молодчинка))))

    ВідповістиВидалити
  7. Ах, красотища! У меня б так не получилось... я б его(букет) съела бы :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо,Олюшка! Я не съела его только потому,что купила специально конфет больше,чем предполагалось для букета))))Кстати,в букете 25 цветов-бутонов.

      Видалити
  8. Люда, сладкая красота - такой нежный букетик, понравилась идея с бабочками, создалось ощущение лёгкости, воздушности!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо большое!Мне тоже нравятся бабочки -по крайней мере,-не как у всех)))

      Видалити
  9. Людмилка, побавилась ти на славу - букет вийшов дуже гарний! Так що продовжуй в тому ж дусі:))) Я спочатку навіть подумала, що троянди з магазину :-0

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую!То в мене тіпа бутони троянд)))

      Видалити
  10. Красивий букет з цукерок, мені теж подобається як там примостилися метелики!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Метелики мені теж там подобаються,а от дехто))) казав,що вони там зайві...

      Видалити
  11. Смачно і гарно! Метелики шикарно виглядають на таких чудо-квіточках :-)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...