Прихильники

18.09.12

"Грибний" сезон :)

Пекла сьогодні такі грибочки)))-не по своїй волі))),а по проханню.
В суботу буде весілля в мого названого брата,який живе в сусідньому під"їзді-так шо,мушу допомагати тим,чим можу й вмію)))


Якщо комусь буде цікаво,то рецепт грибочків:
1 п.маргарину
1 стакан смальцю
3 жовтки
1 ст.цукру
1 ч.л. соди погашеної оцетом
1,5 ст. сметани
1 пак. ваніліну
1 ст.крохмалу
на кінчик ножа-амоняк
Замісити тісто,щоб не липло до рук


Шапочки будуть покриватися шоколадною помадкою,а кінчики ніжок грибних  треба буде трошки вмочувати в збиту білкову масу й посипти маком)))),але те все буде робитися не сьогодні(так сказала весільна господиня)
пс:всі гриби в мій маленький кошичок не помістились)))

25 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Доведеться спробувати й переконатися,що вони -ням-ням!)))

      Видалити
  2. А ті що не помістилися можна сюди, у мене є тут місце :-) Смакота!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валентино,на українському весіллі (принаймні,на тих,що я бувала) завжди столи ломляться від наїдків))) Грибочків була така собі чималенька мисочка))))просто всі не вмістились на фото)))

      Видалити
  3. обожаю выпечку. а какие они на вкус? твердые или мягкие? если грибочки получаются не каменные, я хотела бы получить рецепт.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже смачні-м"якенькі,не таке тісто робиться,як ,наприклад,на горішки із згущенкою:)Рецепт додам;-)

      Видалити
  4. Ммммммм! Класно, що ще хтось на весілля пече такі смачнючі штучки :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ми печемо!Домашня випічка найсмачніша!

      Видалити
    2. на моє весілля(100 людей) 4 роки тому усю солодку смакоту пекла Людмила! Отака вона модна!!!!!!

      Видалити
  5. Смакота!! Людмилко, яка ж ти господинька!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я вже ,Юля,що хочеш перепробувала робити в цьому житті))),а готувати-тим паче...на весіллі в моєї сестрички та господиня,яка мала пекти все солодке,відмовилась й все довелось пекти мені))) на 100 чоловік(а там є своє розрахунки -на певну кількість людей))))Так що-я господинька,так! ;-)(сама себе похвалю) ги-ги!

      Видалити
    2. нічого собі....відмовилась (( ото "добра"господиня ((
      ну а сестричці повезло ))) то Алінці напевно так підфартило )))
      ех...я собі уявляю як то смачно ))) а то ти формочку маєш спеціальну?

      Видалити
    3. не дочитала, написала вище)))) Так, то мені пощастило - моя сестра вміє все і навіть більше!!!!

      Видалити
    4. У мене,Оксанко,є тільки формочка на горішки,а на грибочки мені принесли,щоб спекла.А на весілля-так,то було весілля Алінки й Саши-всі формочки(а то були й горіхи,й гриби,й шишки,й каштани...) я позичала в тої ж самої тьоті,яка відмовилась пекти:)
      Ой,Алінко,і що вже я там більше вмію? ;-)
      ...а на весілля ще треба було пекти 12 видів тортів і всіх-по три)))) і коржі були різноманітні....:)Да...було діло...)))

      Видалити
  6. Круто! И наверное очень вкусно! Умничка, Людочка.

    ВідповістиВидалити
  7. Нічого собі, а я все думаю - хто ж це так пече на весілля? А це вона - Людмила! :) Молодці!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Людмила пекла лише на одне весілля,а на друге-так,допомагала))))Люблю я таке діло-що ж зробиш:)

      Видалити
  8. А-а-а-а, смакота яка! Уявляю, як це виглядатиме з помадкою!

    Напекти 36 (!!!!!) тортів - матінко рідна!!!! Я на своє весілля пекла торти (часи були тоді скрутні), але їх було трошки менше:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В суботу при нагоді постараюсь сфоткати )))
      Та спекти таку кількість тортів і печива всякого-то одне...а от ще поперемазувати кремами і всякими витрибенькми прикрашати-мабуть довше було)))Але ми впорались!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...