Прихильники

16.09.12

Пиріг з грушами

Порадувала себе й своїх домашніх смачненьким пирогом:


Рецепт взятий з інтернету й успішно провірений-смакота!
Отже,для грушевого пирога нам потрібно:
4 грушки
100 г цукру
50 г вершкового масла
50 мл води
горіхи-за бажанням
300 г вершкового масла(я брала маргарин)
250 г цукру
4 яйця
200 г борошна(я трохи більше додала)
дрібка солі
2 ч.л. зверхом розпушувача для тіста


Груші очистити,видалити серединки,розрізати на чотири частини.
В сковорідку на середньому вогні додати 100 г цукру,50 г масла й 50 мл води.Коли розтане цукор,додати груші,перемішувати періодично-допоки груші не почнуть карамелізуватися:)Коли буде світло-жовтий колір карамелі,зняти з вогню,остудити.
Тісто можна збивати міксером або вінчиком-я збивала вручну:)
Спочатку м"яке масло збити,потім  додати цукор і збити,потім по одному додавати яйця,додати дрібку солі,борошно й розпушувач.Борошно вимішувати лопаткою(не збивати!) до однорідної маси.
На, змащену маслом, форму викласти тісто,зверху в будь-якому порядку викласти груші,залити карамеллю й за бажанням посипати подрібненими горіхами.
Випікати при температурі 180 градусів 40 хв(так пише в оригіналі),але в мене пиріг випікався десь приблизно півтори години.Скажу ще,що груші мої всі при випіканні опустились на дно,але смак пирога при цьому не зіпсувався.
Готовий пиріг я просто перевернула догори дригом))) й посипал зверху цукровою пудрою.
Смачного!

15 коментарів:

  1. Пиріг виглядає апетитним!Дякую за рецепт!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бери пирога і приходь до мене, будемо чаювати:)

      Видалити
    2. Уже з"їли-був дуже смачним!:)

      Видалити
  2. Ох яка смакотааа... Я б не проти скуштувати :) А от пекти трохи лінуюся :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Повір на слово-пиріг був справді смачним))) А мені часом дуже хочеться щось спекти,що аж кортить))) і-результат на столі!

      Видалити
  3. а я не лінуюся, але не печу))) - все самій не з"їсти... Ну, з"їсти, але не варто :)
    Через тиждень такий пиріг буде? ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж не лінуюсь,тому й щось деколи печу:)
      Не знаю,що буде через тиждень...якщо принесеш грушок від свекрухи,то можна буде щось витворити;-)

      Видалити
  4. Смакота!!! А ми сьогодні яблучного птрога куштували))) Свекруха спекла і готового принесла))) хоча я зазвичай кожну неділю щось випікаю)) Дякую за рецептик!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я дуже люблю яблучні пироги усілякі,але смак груш дуже класний:)

      Видалити
  5. Оце так смакота :-)!!! Буду пробувати, дякую за рецептик :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та -на здоров"я! Якщо добрий рецепт,то чого ж не поділитися з добрими людьми? ;-)

      Видалити
    2. Попробували, класс! У нас як ото у пісні "скрипки нет, возьмите бубен", грушок не було, тільки яблуко, ще й одне, але все рівно швидко й смачно :-) Дякую за рецептик!

      Видалити
  6. Людочка,спасибо за рецептик! жаль у нас грушки не растут..только на рынке...по 26грн за кг)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А це пиріг з груш,які виросли саме у нас))))-одна тітонька нам передала,а груші (і яблука теж) ростуть у неї біля хати й дуже смачні:)

      Видалити
  7. Клас!!! Грушевий пиріг ...ммммм )) люблю таку смакоту ))) і груші дуууже люблю )) дякую за провірений рецептик ;) я своїх обов"язково порадую ))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...