Прихильники

15.09.12

Як Людмила двох зайців вбивала...)))

Вперше спробувала зворотній декупаж-потрапила мені на очі в магазині проста скляна,прозора попільничка,і я вирішила,що експерементуватиму саме на ній.В результаті моїх старань з"явилась така  краса))) :

Зворотній декупаж мені сподобався-зайчик№1 був вбитий))))
А другий зайчик-я пробувала робити кракелюр на клей ПВА-в результаті на моїй попільничці з"явились такі класні(правда,класні?) золоті тріщини...Зовнішню сторну я теж покрила позолотою і-ось результат,який мене цілком задовільняє))) :


пс:так,для загальної справки-я не палю,тому ця попільничка мені в хазяйстві навряд чи стане в пригоді)))),а от подарунком комусь може й послужити.....
пс2:дівчата,яким я маю вислати АТС і подаруночки-все відправлю вже з неділі)))))

11 коментарів:

  1. дуже гарна попільниця для такого собі азартного курця!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Наташка!...ага,мені одразу представляється така собі закрита кімната,де купа диму,класні мужчинки))) грають за столом,який встелений зеленим сукном,в недитячі ігри)))ги-ги!

      Видалити
  2. Вах-вах! Ну, і не обов’язково таку красу за призначенням використовувати - можна ж іще в неї всілякі там горішки/зернятка насипати та смачно лузати :-)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ларисо,до речі,класна ідея-використовувати попільничку не за призначенням!;-)

      Видалити
  3. Ох, і Людмила, ох і двозайцевбивця!)))))
    Таке натворила, що... аж палити хочеться))))) Правда, я не палю і нікому не раджу! Але попільничку ти класну зробила!
    Научиш мене клеєм кракелюр робити? А я тобі серветочок подарую :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. )))Да,Алінко,Людмила щось завжди як витворить....))))
      Ну,мені палити то не захотілось від такої краси))),але воно мені ну дуже подобається)))
      ...приїжджай на МК ;-)(з салхвєтками) :)

      Видалити
  4. Класна ти зайце..тойво :) в одному невеликому виробі відразу освоїла стільки прийомів! Все суперово! Я вперше пробувала свій однофазний теж на пва, вийшло! Але потім при нагоді купила кракелюрний лак і вже більше не бавилась :) то до тебе вхід з серветками, угу, будем знати :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Ольга! А експерементувати я люблю)))
      В мене є в баночках двофазний кракелюр,але чомусь мені він ще не вдається...он робила чергову спробу на пляшці і...нема вже тої пляшки-на смітник її відправли...:)
      А серветочок в цій справі забагато не буває,пра? ;-)

      Видалити
  5. Ало-ало, мужчини, карти, золото! Оце так рукодільний блог :-) А взагалі то золоті розводи дуже сподобались, ніби й справді ніфритова попільничка з часів великих греків! А я як побачили в стрічці блогера, подумала, чого це Люда карти в тарілку склала ... вася я

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. )))))
      ти не вася, ти Валя :)

      Видалити
    2. Ну,так своїми умілими ручками приваблюємо мужчин...))))
      А золоті "тріщини" мені самій страх як подобаються)))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...