Прихильники

06.09.12

..осінь,осінь...

Я ніде не пропала-я просто впала в осінню апатію(осінь тільки почалась-що ж далі буде?)...
Не скажу,що нічого не хочеться робити(творити)-я потроху тут витворяю,але...без якогось особливого бажання...А як є бажання,то нема натхнення...)))
Купила собі набір пензлів для малювання,а щоб вони не валялись десь в шуфляді,їм потрібна була підставка якась))) Я тут в себе знайшла баночку з-під оливок(в моїх запасах багато чого ще знайдеться потрібного,яке нормальні люди вважатимуть за сміття,але ж ....мені все знадобиться)..так от...баночка пертворилась на таку підставку:



Особливо не заморочувалась над дизайном-головне,щоб було з позитивом!:-)
Виконано в техніці декупаж.
Валентино,впізнаєш серветочку? ;-)

...Трохи були турботи у зв"язку з початком нового навчального року-маю майбутню випускницю вдома))))
А це моя донька Богдана-одинадцятикласниця:

9 коментарів:

  1. Не ти одна, Людмило, товаришуєш з апатією-я наприклад теж знаходжусь в подібному стані:)Але ж то таке, скороминуче...
    Стаканчик для пензликів і справді позитивний і веселенький,прикольні такі черепашки...
    А Богданка наша справжня красуня!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да,Богданка в мене-красуня!:)
      А про апатію...я от думаю часом:може,взагалі закинути всі ці витворялки якнайдалі?...набридло все ,чи що....не знаю...:)

      Видалити
  2. ...а далі буде от що: ти втанеш звідти, куди впала - і все буде добре ;)!
    Прикольний стаканчик! Я от теж збираюся собі таку баночку замаскувати, але є нагальніші справи...
    Богдані привіт :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))))..все буде добре,звісно!
      Стаканчик прикольний і- корисна річ)))

      Видалити
  3. Людочка,я впевнена що це не надовго,тим більше що тебе ніхто не примушує,тому відпочинеш,набирешся сил і енергії,і будеш творити,я впевнена що цей стан скоро пройде))))))
    Стаканчик прикольний,такий позитивненький!!!!!
    А,донечка справжня красуня)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Іванко!Звичайно,мене ніхто не примушує,але....от ніби й хочеться щось творити ,й ідей купа є,а...щось не твориться...може,й справді-осіннє)))

      Видалити
  4. А мені знайомі вже почали зносити вякий мотлох :)Недавно подарували аж 5 пустих банок з-під дитячого харчування :) Вони такі великі і з кришками!!! Може, вони надихнуь мене, хотілося б щось заліпити таке прикольне і корисне, як твій стаканчик, тільки, наприклад під сипучі продукти... Доня - юний бутон, все попереду, щасливі роки! І хочу сказати фразу, яку мені каже моя подруга, коли я починаю жалітися - "не завжди так буде..." Це стосується абсолютно усього, і доброго, і не дуже, і веселого, і сумного - все минає, тіче, змінюється (філософію пригадала :). Тому чекаємо змін і просто... живемо далі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля,згідна з тобою й подругою твоєю...як казав Соломон: "Все проходить,пройде і це")))
      А в мене теж назбиралось всякої всячини:різних баночок з-під кави,дитячого пюре,а пляшок порожніх скільки вже мені позносили))))(ні,що би- повних...ги-ги!)Роботи-непочатий край!...)))))

      Видалити
  5. Веселенька підставочка, дарма, що в тебе апатія!!! Черепашки прикольні :-) А випускниця в тебе чудо: бантики, гольфики і такий кокетливий вигляд :-), просто класссссссссссс!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...