Прихильники

07.08.12

"Швидка "листівка)))


Чому я назвала свою новостворену листівку
"швидкою"?Ні,зовсім не тому,що я її дуже швидко зробила-я не вмію робити листівок "за 10 хвили" )))) Просто зранку мені поступило термінове замовлення...дві години роботи і-маємо результат:



Листівка-для літньої дамочки,тому я обрала таку більш-менш стриману кольорову гаму.
До речі,листівка -на честь Дня народження,але я додала не менш цікавий надпис,ніж просто "С Днем рождения"-як вам така ідея? ;-)
Рожевий картон з глітером мені якось подарувала Оксана-Зірочка:),за що їй ще раз дякую! Основа-перламутровий картон вишневого кольору.
Мені в цілому результат подобається,а листівка полетить в гАмерику))))))

14 коментарів:

  1. Дуже гарна листівочка!! Люблю таку кольорову гаму!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Юля! Я теж люблю це поєднання і в листівках,по-моєму,воно непоганий вигляд має ;-)

      Видалити
  2. капець - геть в гАмерику полетить!!!!))))) Розраховувалися з тобою зеленими, надіюсь? :)
    Мені сподобалася листівка, і надпис доречний!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так,Алінко-полетить геть туди,куди ти написала)))))
      А як ти знаєш,що розрахувалися "зеленими"?(що правда,українськими,ги-ги!)
      Я теж думаю,що з таким надписом цікавіша листівка:)

      Видалити
  3. Очень мило! Мне нравится такая спокойная и в тоже время выраженная цветовая гамма.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Людмилко! Думаю,для немолодої панянки-саме те:)

      Видалити
  4. Людо, дуже гарна листівка!!! Бантик зав'язаний майстерно!!! Серветочка классно сидить!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валентино,дякую!
      Що до майстерності зав"язування бантиків-не знаю...не знаю...))))Хоча,мені би хотілось сюди дати ширшу стрічку,але на даний момент у мене не було такої.

      Видалити
  5. Листівочка чудова і по кольору так гарно подобається ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Юля!Кольори тут поєднуються гарно:)

      Видалити
  6. Все кльово, якраз до польоту готова! Гамерика.... привіт хай передає :)

    ВідповістиВидалити
  7. )))))Дякую,Оля! Ага,хай знають наших!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Гарна відкритка, чудова кольорова гамма...

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...