Прихильники

23.08.12

А у мене щось є!.... :)


...а є у мене подарунок з Канади!Отримала я ПІФ від Валентини !Оце то радості було !!!)))))
...я вчора поїхала собі виступати)))-зараз проходять всякі концерти-святкування до Дня незалежності, і ні про що не здогадувалась.Аж тут мені телефонує моя донька Богданка й каже:"Мамо,тобі тут принесли такого великого пакунка з Канади!" Я зраділа -не те слово)))Не могла діждатися,коли вже я розпакую того"великого пакунка"-цілий день тільки про це і мріяла...і аж ввечері я змогла нарешті добратися до свого подарунка...
Валентина зробила для мене чудового альбома для фото-я була взахваті від побаченого...чесно кажучи,ніколи й не тримала в руках альбома ручної роботи...краса неймовірна:


Дуже мені сподобалась кольорова гама.Ось кілька розворотів покажу вам:



Разом з альбомом до мене прилетіло багато красивого паперу(за папір-окрема подяка Валентині!!!)


А також я отримала в свою колекцію такі серветочки з кумедними малюнками:



Валентино,величезна тобі подяка за такі чудові подарунки!Я дуже рада,що це все добро і такий гарний альбом-тепер мої! :)
пс:хожу тут така рад
енька й чомусь наспівую таку пісеньку(на весіллях у нас її грають),де такі слова: "Гей-гоп,Канада,старих баб не нада-молодих давайте,а ви,хлопці ,грайте...""...ги-ги!))))))))

14 коментарів:

  1. Чудовий подарунок!

    Слова в пісні кумедні - я такої не чула:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      А пісня -жартівлива))) Там ще є такі слова:"Гей-гоп,Європа,баба хоче хлопа,а стара холєра хоче кавалєра..")))))

      Видалити
  2. Подарунок пречудовий, альбом дуже гарний, хоча у валі інших і не буває )) Вітаю!
    А пісенька кумедна ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,альбом й справді дуже гарний!

      Видалити
  3. Вітаю! Подарунок шикарний,рада за тебе:)))!

    ВідповістиВидалити
  4. вітаю!!! такий кльоовий подарунок!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,подарунок таки справді кльовий!:)

      Видалити
  5. Мила, поздравляю с чудесным пифом! а сколько ещё материалов для работы - класс!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо!Да,подарок шикарный и бумага такая красивая-я очень рада!:)

      Видалити
  6. модна ти!))) Такого крутого альбома маєш... Все, тепер треба робити фотосесію, а то аби-які фотки туди не можна вставляти! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага,я-модна!))))Альбом чудовий!Я ж так і думаю:аби-що туди не вклею...треба все гарно продумати))))

      Видалити
  7. Відповіді
    1. Валентинко,дякую тобі!!!!
      Пісня весела,так))) Фотосесію тра неодмінно)))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...