Прихильники

03.08.12

Шампанське для Тетяни й Олександра:)

Попросили(замовили) в швидкому порядку зробити на весілля святкове шампанське.

Я погодилась,бо просила мене подружка-для своєї подружки,яка видає заміж дочку))))))))
На прхання замовників-пляшка рожевого кольору і з написами дати весілля і з іменами молодят:


Чим не задоволена,то це своєю писаниною-ну ,не навчилась я ще гарно писати на пляшках:)
Буду надіятись,що молодятам сподобається моя робота...



От вже думала,що не буду більше робити людям на замовлення шампанського-дивні клієнти деколи трапляються,які щось хочуть,а самі не знають,що вони хочуть...



Пам"ятаєте мою роботу з голубами? А от замовнику не сподобалась ця робота:( Не хочеться писати всіх подробиць цього прикрого непорозуміння,але на щастя,іншому клієнту ця пляшка сподобалась і він в мене її купить...
Просто....люди думають,що у мене тут магазин і я їм повинна пропонувати кілька десятків різних готових пляшок...Люди не розуміють,що це-ручна робота,а ,отже,це-ексклюзивна робота! І я ж не "клепаю" ці пляшки,як машина...Я до кожної своєї пляшечки підхожу індивідуально...навіть,якщо на пляшках моїх буде одинаковий малюнок,то всеодно оформлення в цілому буде відрізнятися одне від одного...До чого це я?Просто...просто...коли мене просять зробити пляшку на замовлення,я мушу "виносити ідею" щодо її оздоблення ,зібратися з силами і натхненням ...Я, можна сказати, вкладаю в кожну свою роботу душу!!! І це ж не масове виробництво,в решті решт!!!
....показала людині роботу,яку я зробила спеціально для неї,а людина у відповідь нічого не сказала...через пару тижнів виявилось,що їм моя робота не сподобалась(а одразу про це не можна було мені повідомити?),але вони всеодно хочуть,щоб я їм щось зробила ...інше...А якщо щось інше їм теж не сподобається,то що я повинна ще з десяток пляшок їм зробити?Звісно,а ж не заставляю купляти в мене пляшки-в кожного свій вибір,але,мені здається,якщо річ зроблена своїми руками -вона вже гарна:) ...Я їм взагалі відмовила...вони,мабуть,образились і замовили,мабуть,шампанське в когось іншого....Але чомусь такий неприємний осад в мене залишився від цього всього....
Такі от справки.....Вибачте,наболіло на душі.

15 коментарів:

  1. Милочка, твои работы очень красивые - получить такой подарок в памятный день приятно!!! а сколько энергетики несет сувенир, сделанный с душой, с добрыми мыслями! ты - молодец!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Людмилка, ты не расстраивайся так. Это самое обычное дело! Ведь заказчики тоже люди, со своими мухами в голове. Не бери так близко к сердцу. Не нравится? Ищите лучше. Бог в помощь! Ты длжна быть готова к такому. Главное, что ты знаешь цену себе и своим работам. А бутылки у тебя великолепны. Каждая разная, каждая уникальная. Я была бы рада получить такую красоту в особый день, и конечно, же потом рука не поднялась бы выкинуть такую бутылку. Я бы, наверное, ее в копилку превратила :)))))) Выше нос! Твори с удовольствием и не обращай внимания на такие мелочи.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Людмилко!
      Але,справа не в тому,що я образилась чи щось таке подібне на те ,що комусь не сподобалась моя робота...ні...і звісно,я знаю ціну своїй роботі і не збираюсь бігати й вмовляти когось,щоб придбав у мене що-небудь))))
      Просто,було образливо те,що одразу не повідомили про те,що їм щось не подобається а потім ображаються,що я їм нічого не зробила....

      Видалити
    2. Людочка, флаг им в руки, транспорант на шею! Плюнь да разотри. Твои работы заслуживают уважительного отношения. А люди, я ж говорю, бывают разные. Ну их. Ценителей ручной работы намного больше.

      Видалити
    3. То ж так,Людмило! Я ще б сказала: не подобається-зроби сам(а) і буде воно тобі найгарніше)))

      Видалити
  3. Люда, пляшечки шикарні! Не розумію цих людей,але що поробиш((,вони були та й будуть з таким ставленням до ручної роботи((. Знаю це не дуже приємно,але ти не зважай,а твори)))!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую,Ліля!
    Та це я так навела приклад,але мене щось роздратувало взагалі ставлення людей,які далекі від творчості:от питають,які в наявності у мене є весільні пляшки? а я кажу:ніяких...я ж-не завод,я роблю індивідуальне замовлення....ніби розуміють і питають,що можна замовити...я розказую:таке,таке,таке...(які є в наявності серветки й матеріали),а вони розчаровано: і все?...Правильно:не подобається-йди інше шукай!Я вже мовчу про те,що ще перебирають шампанським-щоб було не того виробника,а іншого,а ціна готової роботи хочуть щоб була мінімальна....

    ВідповістиВидалити
  5. Людо, у всіх свої таргани, ну що ти зробиш... я розумію тебе, але нічим не допоможу... Мені всі твої пляшки подобаються, і ця не виключення, гарна, ніжна!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валентинко,дякую!Я стараюсь,щоб робота не тільки мені приносила задоволення,а й щоб інші оцінили мої старання:)

      Видалити
  6. Люда, твої пляшечки дійсно дуже гарні і з своєю особливою енергетикою. Бажаю щоб на твоєму шляху траплялося якомога більше замовників, що дійсноцінують ручну працю!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Юля!Буду старатись й надалі радувати своїми роботами вдячних шанувальників:)

      Видалити
  7. Дуже гарна пляшечка, ні, всі гарні!!!
    Людмилко, не звертай уваги на тих клієнтів, скільки людей стільки і думок. Як я кажу, всякі є і всяких треба:))) З особистого досвіду роботи з людьми, скажу що зразок потрібно мати. Хочаб кілька варіантів. Можеш задекорувати порожню пляшку, а можеш і повну залишивши порожнє місце для підписів. У багатьох людей уява не працює і таким потрібно показувати зразок :)) Так що все нормально :)) Твори далі ;)) Це просто специфіка роботи з людьми і сфера послуг. А промовчали вони, тому що їм мабуть взагалі то не дуже то і хотілось. Томущо людина яка хоче- буде змінювати щось або питати що можна змінити . Ну шосьтіпа так. Вибач що так багато написала :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Маруся,дякую,сонце!
      Про зразки-я згодна з тобою,але у даному випадку люди бачили мої роботи на фото...мабуть,у них справді уява не працювала:)Та нехай собі замовляють в інших чи самі роблять-на здоров"я...
      А ми творитимемо для тих,хто цінує і розуміє! ;-)

      Видалити
    2. пс:то я у свому пості забагато понаписувала-вибачте,але щось назбиралось і наболіло:)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...