Прихильники

19.07.12

Браслетик з бедриками:)

Спеціально зроблений на замовлення для моєї сестрички:)
Не знаю,чи справді замовлення їй сподобалось,але мені каже,що -сподобалось))))))))))



Особисто мені цей браслет дуже подобається!))) Колір відповідає кольору платтячка,до якого цей браслет робився, і він(браслет)-з бедриками))))
Ось,власне,й чудовий дует))) :



По матеріалам: дерев"яна заготовка браслета,серветка,акрилові фарби,лак.
Мені здається,що прикольно вийшло,правда? А головне,що цей браслет-ексклюзивний:)


пс:в ролі моделі-моя донька Богданка,яка вже й собі замовила браслета-прийдеться робити...куди ж дінешся? ;-)

22 коментарі:

  1. так-так... Поки я прилягла вдень поспатки, ви вже платтячко моє і браслета приміряли!!! От-то вже))))
    Я не брехуха - браслет мені дуже подобається, і головне - якраз до мого платтячка! Дуже дякую!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да,Алінко...шкода,що воно все на мене не налізло)))))),а то я би теж приміряла таку красу)))))
      Якщо справді подобається,то я -дуже рада!Мені приємно:)

      Видалити
  2. Який граненький, я відразу здогадалась для кого така краса :)) Пощастило мати сестер-рукодільниць ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Про сестер- рукодільниць-то є так! ;-)

      Видалити
  3. Кльовий браслетик вийшов:)))!

    ВідповістиВидалити
  4. і я відразу здогадалась чий це буде браслетик )))
    мені дуууже такий сподобався, ті бедрики ніби живі ))) і ще й до такого платячка в комплект!!
    Супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну,тут секретів не було-для кого браслет:)А платтячко й справді теж класне! :)
      Дякую!

      Видалити
  5. Думаю, про власницю браслета всі здогадалися, побачивши бедрики :-))))) Дуже яскравий та веселий браслетик (як і його власниця :-))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так,браслет вийшов такий веселенький)))),ну,і хто-в курсі,то звісно що здогадались,для кого цей браслет призначений;-)

      Видалити
  6. Людмила, хорошенький летний браслетик - позитивный и креативный)))

    ВідповістиВидалити
  7. Браслетик чудовий!!! І до платтячка пасує!!! Аліні привіт, класний... так і хочеться написати "прикид"... буде :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алінка привіт забрала))))Дякую!Ага,буде така модна ))) ходити і мене згадувати(ги-ги!)

      Видалити
  8. Ну, сложно было не догадаться для кого браслетик :) Очень красивый браслетик и так точно вписался в тон платья! Алиночке очень повезло :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!То ж спеціально робила такого кольору(підбирала),як плаття:)От Алінці повезло,що в неї є така Я)))))

      Видалити
  9. я так люблю саме слово Бедрики. ( і почула його вперше тут у блогах ))) і не важко здогадатися від кого ))) від бедриколюба Алінки ))) то такий ліричний відступ получився ))) )
    дууууже класний браслет. колір дуууже гарний, і так все гармонічно поєдналось!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да,Алінка бедриколюбка ще та....
      Дякую,Мар"янко-я старалась:)

      Видалити
  10. Людочка, сонечко наше з Днем Народження ;)
    Наше сімейство Зірочок бажає тобі міцнющого здоров"я, щастя, радості, тепла, приємних і дорогих людей поруч, здійснення всіх-всіх (навіть самих неймовірних) мрій і бажань і всого самого найкращого!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Оксаночко,тобі і твоїм Зірочкам)))))

      Видалити
  11. Круто! Як так фон пыдыбрала??? Наколотила такой фарби, як колыр плаття? Суперово!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже не поспішала братись за цю роботу,бо боялась,що не зроблю цей браслет такого кольору,як сукенка)))Але,так-намішала фарби і-результат "на ліцо")))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...