Прихильники

30.06.12

Весільні листівки

Дивилась сьогодні по ТБ якусь передачу(випадково натрапила) про весілля і весільні традиції :) Після перегляду цієї передачі щось мені захотілось весільних листівок:)



Захотілось мені,щоб в листівках було якнайбільше білого кольору,тому листівки у мене такі...білі :)
Подивимось їх окремо.Першу я зробила цю:


Взагалі-то, я планувала робити лише одну листівку, але ще потім ця склалась якось сама собою :



Папір з тисненням,вирубки "завиток"і "серце" люб"язно надані моєю сестричкою Іринкою(до речі,записуйтесь до неї на цукерку;-)!)

16 коментарів:

  1. Людмило, відкритки просто неймовірні-вони такі ніжні і милі-весільні відкритки такими і мають бути...Папір з тисненням дуже гарно виглядає в роботі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іринко,мені теж подобаються ці листівки! А папір тиснений й справді надає листівкам якоїсь святковості й урочистості!

      Видалити
  2. класні такі!!!! Дуже весільні - я такі люблю :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага,Алінко,листівки...я теж такі люблю))))

      Видалити
  3. Суперові листівки! Але на першій, темні тичинки я би прибрала :)) Мені здається вони туди не підходять( та це тільки моя думка і я можу помилятись). А так дуже гарно і дуже ніжно!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую!Але,я їх(тичинки) не приберу,бо мені так подобається)))))так задумано ;-)

      Видалити
  4. Гарні такі і дуже весільні! Особливо друга сподобалась :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!А мені друга якоюсь трохи дивною здавалась))))

      Видалити
  5. Дуже гарні листівки, Людо! Знаю, як важко робити з білого паперу білі листівки. Так що ВІват! В тебе гарно вийшло. Штампик гарний-прегарний :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валентино,дякую за похвалу! )))
      Мені хочеться ще зробити(спробувати) листівку,щоб на ній все-все було білого кольору:)

      Видалити
  6. такі акуратненькі і ніжні! дуже гарно! :)

    ВідповістиВидалити
  7. Дуууже ніжні. У мене теж намічається два весілля у серпні. Треба щось вигадати. Тільки я щось у наших магазинах гарного білого паперу не зустрічала тисненого, треба ще пошукати.))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Галино,цей папір з тисненням зроблений в домашніх умовах))))за допомогою спеціальної машинки.
      Записуйся до Іринки на цукерку-там багато буде бумажок)))(посилання вище)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...